PRZEPROWADZIŁAM SIĘ I PISZĘ TERAZ TUTAJ

Suknia ślubna

10:05

Do napisania tego postu zbierałam się już od dłuższego czasu, ale chciałam zaczekać do wizyty u krawcowej. Nim znalazłam suknię ślubną, która wpadła mi w oko przejrzałam dziesiątki, o ile nie setki różnych modeli, aż zobaczyłam tą suknię, która jest jedną, wielką inspiracją...

Oczywiście, podoba mi się jej wykonanie z koronki, ale doszłam do wniosku, że koronka może mnie pogrubić, a tego w dniu swojego ślubu nie chcę. W ten oto sposób po dwugodzinnych konsultacjach doszłyśmy z Panią Małgosią do wniosku, że suknia będzie gładka i bez trenu, zaś szarfa będzie z koronki, co powinno dać efekt lekkości i zwiewności. Góra również będzie inna, dekolt będzie skrojony w serek, aby wydłużyć szyję, a rękawki będą krótsze, lekko opadające na ramiona. W pierwszej wersji szarfa w talii, miała być w kolorze moich butów, ponieważ nie chcę kupować białych, z tego powodu, że ich później już nie ubiorę... lecz doszłam do wniosku, że gdyby kwiaty z mojego bukietu ślubnego, byłyby w tym samym odcieniu (beżowym) to całość również by ładnie wyglądała.

I to tyle byłoby na temat mojej sukni ślubnej, w chwili obecnej muszę zacząć szukać butów, ponieważ na styczeń muszę je już mieć. Jeżeli chodzi o buty, to dostałam dzisiaj taką propozycję, aby kupić do kościoła jedne buty na 12 cm obcasie, i na wesele drugie na obcasie około 5 cm. Mam mieszane uczucia związane z tym pomysłem, muszę na spokojnie wszystko sobie przemyśleć...

A jakie są Wasze doświadczenia z sukniami ślubnymi oraz odpowiednimi butami?
Czekam na Wasze opinie i sugestie.
Udanej niedzieli!

Przeczytaj także

14 komentarzy

  1. Na ślub i wesele miałam jedne buty na niskim obcasie, ponieważ rzadko chodzę w szpilach :). Suknię ślubną wybrałam w trzecim salonie. Ważne żebyś w tym pięknym dniu czuła się swobodnie :) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to, bo chyba w tym wszystkim to jest najważniejsze :)

      Usuń
  2. Pomysł na dwie pary butów jest absolutnie rewelacyjny i dodam tutaj od siebie, że baletki po północy przejdą niezauważone przez nikogo
    Pozdrawiam
    http://eksperyment-przemijania.blog.onet.pl/
    http://kadrowane.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wychodzę z tego założenia, o tej porze raczej nikt nie będzie patrzył co panna młoda ma na nogach :)

      Usuń
  3. Nie mam żadnego doświadczenia w tej kwestii ale dwóch par butów bym nie kupiła. Głównie dlatego, że zazwyczaj te buty są tylko i wyłącznie na jedną okazję. No chyba, że kupisz sobie takie, które później wykorzystasz i będziesz mogła w nich śmigać.

    Buźka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego właśnie chcę kupić każde buty, tylko nie białe :)

      Usuń
  4. To było 7 lat temu,ale miałam białą suknię i białe buty.Buty możesz potem wykorzystać.Wystarczy kupić np.czarną farbę do farbowania butów,nazywa się Vilbra i buty przemalować.Mi tak mąż zrobić,do tego skrócił mi obcasy i potem mogłam śmigać;)

    zagubiona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że można pofarbować buty...

      Usuń
    2. Pewnie,ze można,tylko nie farbuj ich w środku,bo będziesz mieć stopy kolorowe;)Z zewnątrz,jak najbardziej.

      zagubiona

      Usuń
  5. Witam;) Póki co przede mną nie są jeszcze takie wybory, ale zawsze mam wrażenie że z pośród wielkiego wyboru jaki mamy w sklepach nic nie będę w stanie wybrać. A na pewno chciałabym suknie jedyną w swoim rodzaju;) Bardzo dobry pomysł z drugą parą butów, na pewno podczas długiej i roztańczonej nocy tego wyboru nie pożałujesz;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jest tego wszystkiego bardzo dużo, zanim znajdzie się cokolwiek, co zmusi nas do zatrzymania się na dłużej i powiedzenia cichego "wow" mija czasami bardzo dużo czasu :)

      Usuń
  6. Ja będę mieć zielone buty :) Z tej przyczyny że nasze wesele i ślub będzie miało właśnie taki kolor przewodni :) Więcej o przygotowaniach można poczytać na moim blogu :) Pozdrawiam i będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem na etapie poszukiwania butów idealnych. :)
      Jak na razie zastanawiałam się nad kolorem nude, bądź pudrowy róż.
      Na pewno do Ciebie zajrzę :)

      Usuń


Facebook

zBLOGowani

zBLOGowani.pl

statystyki