PRZEPROWADZIŁAM SIĘ I PISZĘ TERAZ TUTAJ

Wymarzony Domek

15:46

Myślami jestem dziś daleko, około stu dwudziestu kilometrów ode mnie, czyli u Osobistego, a ściśle mówiąc myślę o działce (wspominałam o niej tutaj), na której chcielibyśmy postawić Nasz Wymarzony Domek (klik). Wiem, że zanim zaczniemy tam cokolwiek robić, planować to czeka Nas bardzo dużo pracy. Nie wiemy jak to wyjdzie w przyszłości, kiedy będziemy mogli się wziąć za realizację Naszego marzenia, ale wiem jedno: obydwoje tego bardzo chcemy, i jeżeli tylko będziemy mieli takie możliwości, to spróbujemy to zrealizować.

Obecnie powoli w myślach przygotowujemy się do remontu mieszkania Osobistego, gdzie chcielibyśmy odświeżyć ściany, i kupić nowe meble zarówno do sypialni, jak i do kuchni. Cały remont chcemy zrobić sami, więc jeszcze zastanawiamy się czy malować, czy też kłaść tapety. Niestety malowanie wiąże się z kładzeniem gładzi w kilku pomieszczeniach. I pomimo tego, że miewam obawy odnośnie tego jak damy sobie ze wszystkim radę, to bardzo się cieszę, ponieważ będziemy tworzyć Nasz Dom.

A teraz, zmieniając temat chciałam tylko napisać, że kilka dni temu dostałam w końcu właściwą dietę od mojej dietetyczki, z zaleceniem picia dużej ilości herbaty, zarówno zielonej, jak i czerwonej. Zieloną - uwielbiam, większy problem miałam z czerwoną. Jednak systematycznie, od kilku dni codziennie piję filiżankę czerwonej herbaty, i nie jest źle - nawet mi smakuje. Ale i tak najlepsza jest zielona z mango i opuncją.


P.s. Jeszcze nie wiem czy dobrze zrobiłam, ale stworzyłam FB dla bloga, aby mieć z Wami lepszy kontakt, i móc Was informować o nowych wpisach.

Przeczytaj także

28 komentarzy

  1. Ja i mój M również marzymy o domku.. Warto dążyć do realizacjo swych marzeń i włożyć w nią całą swoją energię, bo satysfakcja i szczęście towarzyszące zwieńczeniu pracy nad dojściem do celu są ogromne.
    Z herbat serdecznie polecam Ci rooibos, który właściwie nie jest herbatą choć tak potocznie się go nazywa. Jest to pyszny ziołowy napój i niezwykle zdrowy. Ja na początku nie mogłam się do niego przekonać, ale po dodaniu plasterka cytryny czy imbiru smakował mi dużo bardziej. Można go dostać w herbaciarniach, niektórych sklepach, a nawet w rossmanie.
    Muszę CI powiedzieć, że nie przepadam za muzyką na stronach internetowych, ale piosenki, które dodałaś są piękne, fantastycznie mi się ich słucha i pisze przy tych dźwiękach :) W ogóle Twój blog ma fajny klimat, lubi znane, poczytne blogi, ale tutaj u Ciebie jest tak przytulnie, aż chce się czytać, a potem odpowiadać.
    Życzę wytrwałości i pomyślności przy realizacji Waszych celów. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście wychodzę z założenia, że jeżeli czegoś chcę, o czymś marzę - to chcę zrobić wszystko, aby dać sobie możliwość realizacji. Jeszcze nie próbowałam Rooibosu, ale słyszałam właśnie bardzo dużo pozytywnych opinii na jego temat.
      Muzykę na bloga wrzuciłam na bloga tymczasowo, na jakiś czas, pewnie prędzej czy później zniknie, bądź zmieni się repertuar - jeszcze nie wiem.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Dawno nie piłam czerwonej herbaty..Parę lat wstecz często kupowałam, ale nie jestem pewna, wydaje mi się, że są dobre na stany wrzodowy i przy nieżytach jelit, czy się mylę?
    Remont to bałagan, ale wietrzenie przestrzeni czasami jest konieczne
    Pozdrawiam
    http://eksperyment-przemijania.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwona herbata przyśpiesza metabolizm i reguluję przemianę materii. Bynajmniej tyle wyczytałam jakiś czas temu, zresztą myślę, że również z tego powodu dostałam zalecenia, aby ją pić.
      Masz rację - remont to bałagan, ale czasami trzeba :)

      Usuń
  3. Ja na fb będę zaglądać, myślę że to fajna opcja :)...życzę żeby te Wasze plany jak najszybciej mogły się urzeczywistnić!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziś tapety są takie ładne, jest duży wybór, że warto rozważyć tą opcję. Jedną ściane można wytapetować ciemniejszą tapetą lub tapetą ze wzorem a resztę jaśniejsze, bez wzorów. Ja mam tapety i nie żałuję:)

    Co do FB, też się nad tym zastanawiam:)

    zagubiona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego mniej więcej podjęliśmy decyzję, że raczej tapety. Mniej zabawy, nie trzeba kłaść gładzi, a ewentualne nierówności przy dobrze dobranej tapecie będą niewidoczne. Zastanawiamy się jeszcze nad "rolfazą" (?) - czyli tapetą do malowania.

      To już nie ma się co zastanawiać, tylko zakładaj :)

      Usuń
  5. Wpadłam z rewizytą. Polubiłam.
    Co do domku. Mi się kiedyś też marzył. Teściowie kupili nam mieszkanie. I powiem szczerze, z doświadczenia i w dwu pokojowym mieszkanku jest co sprzątać, a co dopiero w domu? Teraz jestem ze wszystkim sama to kto by mi pomógł w domu? Ja więc wykluczyłam z marzeń dom z praktyczności by nie dorzucać sobie roboty.
    Tobie życzę realizacji swojego marzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i coś jeszcze! Wchodzę i słyszę muzyczkę! Piękną muzyczkę! Wysłuchałam do końca. By napisać o tym znów słyszę tym razem co innego i równie pięknego! Zakochałam się w Twojej muzyce....

      Usuń
    2. U nas kwestia związana z chęcią budowania się, jest podyktowana przede wszystkim chęcią pójścia na swoje. Tym bardziej, że mielibyśmy gdzie postawić ten dom. Ale jak to wszystko wyjdzie, to jeszcze życie zweryfikuje.

      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
    3. Odnośnie muzyki to co jakiś czas staram się dodawać jakąś nową piosenkę, nie wiem czy zostanie na długo muzyka w tle, ale na chwilę obecną jest :)

      Usuń
  6. Plany są, chęci do działania też, obydwoje tego bardzo chcecie więc musi się udać - nie może być inaczej :) Życzę powodzenia aby wszystko poszło po Waszej myśli :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie.
      Wiesz prawda też jest taka, że życie jeszcze zweryfikuje Nasze plany i marzenia :)

      Usuń
    2. To na pewno, ale trzeba myśleć optymistycznie, co to da że się będziemy zamartwiać na zapas ;)

      Usuń
    3. Otóż to :)
      Też wychodzę z takiego założenia. Jest też coś takiego, jak "samospełniające się proroctwa" - czy jakoś tak ? Więc trzeba myśleć pozytywnie :)

      Usuń
    4. Dokładnie tak, uczyłam się o tym na psychologii :D

      Usuń
  7. Też od niedawna założyłam konto na FB dla mojego bloga. I też nie mam pewności, czy dobrze zrobiłam, ale... czas pokaże. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to, usunąć zawsze można :)

      Usuń
  8. Mój wymarzony domek właśnie się buduje, jestem przeszczęśliwa. Camilo a jaki adres jest na fb do Twojego bloga?
    A zieloną herbatę także uwielbiam:)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odnośnik do strony bloga znajduje się pod obrazkiem z napisem "facebook", wystarczy jak na niego klikniesz. Zresztą tutaj zostawiam Tobie odnośnik: https://www.facebook.com/pages/Cannas-Blog/746843291998856?ref=hl

      Na jakim jesteście etapie budowania domu?
      My z Osobistym na sam początek wspólnego życia myślimy o remoncie. :)

      Usuń
    2. My już w grudniu się wprowadzamy do domku. Nasz domek jest budowany szybko ponieważ jest to metoda szkieletowa. Domek jest z drewna:) A początek naszego małżeństwa to też był remont mieszkania które dostaliśmy po moich dziadkach.
      Kasia

      Usuń
    3. Pierwsze Nasze mieszkanie również jest po dziadkach Osobistego :)
      Zawsze podobały mi się drewniane domy, ale ponoć są problemy z ubezpieczeniem...
      Kasiu, prowadzisz może bloga ?

      Usuń
  9. Problemów z ubezpieczeniem nie ma, koszt rocznego ubezpieczenia w moim przypadku to od 360 do 450 w zależności od ubezpieczyciela.
    Kamilo, nie prowadzę bloga ale bardzo miło czyta mi się Twojego:)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z ubezpieczeniem chodziło mi bardziej o aspekt przeciwpożarowy :)
      Ale może miałam złe informacje :)
      W takim bądź razie bardzo mi miło :)

      Usuń
  10. Takie ubezpieczenie obejmuje również aspekt przeciwpożarowy właśnie. A drewno do budowy takiego domu jest specjalnie ostrugane aby było mniej palne. To tyle co wiem na ten temat . A jak idzie pisanie pracy?:)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam o tym, kiedyś gdzieś tam po prostu o tym słyszałam.
      Co do pisania pracy, to powoli do przodu, zaraz napiszę nowy post i biorę się za dalsze pisanie pracy :)

      Usuń


Facebook

zBLOGowani

zBLOGowani.pl

statystyki