PRZEPROWADZIŁAM SIĘ I PISZĘ TERAZ TUTAJ

Zapach w dniu ślubu

13:32

Od pewnego czasu zastanawiam się nad idealnym zapachem w dniu ślubu. Nie myślałam o tym, czy jestem bardziej skłonna na zakup perfum, czy też wody toaletowej. Wiem tylko tyle, że w dniu ślubu chciałabym pachnieć subtelnym, delikatnym i w miarę świeżym zapachem. W ubiegłym tygodniu, podczas podstawowych zakupów w drogerii Hebe podeszłam na dział z zapachami; Pani z tego działu poleciła mi między innymi Elizabeth Arden "Green Tea", ale jest to zapach, który lubię używać na co dzień, a w dniu ślubu, chciałabym pachnieć wyjątkowo.

Na mojej obecnej liście z kandydatami znajdują się takie pozycje jak:

1. Lacoste pour femme 
www.tagomago.pl
\
2. Hugo Boss Woman White
www.ceneo.pl
3. Kenzo L'eau Par
www.merlin.pl

4. Marc Jacobs  Daisy Eau So Fresh
www.douglas.pl
5. Giorgio Armani Acqua di Gioia
www.douglas.pl
6. Donna Karan New York Pure

Najbardziej z wymienionych pozycji, które wymieniłam powyżej intryguje mnie Donna Karan, Gorgio Armani i Hugo Boss, być może dlatego, że pozostałe zapachy już kiedyś używałam, bądź wiem jak pachną. Poza tym chciałabym również zamówić próbki tych zapachów, których nie znam, aby móc je choć chwilę "na sobie ponosić".

Być  może któraś z Was mogłaby mi polecić jakiś zapach?
I koniecznie napiszcie czym Wy pachniałyście w dniu swojego ślubu.
A może jesteście jeszcze "przed" tym dniem, ale macie jakiś faworytów?

Przeczytaj także

16 komentarzy

  1. Jak widzę, wybór masz duży, więc napewno wybierzesz coś odpoeiwedniego:)

    zagubiona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak, ale potrzebuję na to czasu. :)

      Usuń
  2. Lubię ten zapach od Lacoste, ale u mnie występuje na co dzień szczególnie latem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go używałam na jesień :)
      Piękny, klasyczny zapach.

      Usuń
  3. Niestety nie pomogę w tej kwestii, nigdy sie nawet nad tym nie zastanawiałam ;)
    Hmm patrząc na te zdjęcia, wydaje mi się, że poczułam jakiś ładny zapach, ale to chyba moja wyobraźnia hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałam dzisiaj reklamy perfum i wyobrażałam sobie ich zapach. Ciekawe, czy moje odczucia się sprawdzą ;-)

      Usuń
  4. Ja mam Hugo i go uwielbiam ! Dostalam w prezencie i nie moge sie z nim rozstac. :) A do jak to nazywasz ''tego dnia'' bedzie idealny jesli chodzi o praktycznie caly dzien i zabawe. Ja sie psikam rano i po calym dniu zajec sportowach dalej co czuc!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jest trwały :)
      Muszę go koniecznie powąchać.

      Usuń
  5. musiałabyś przetestować wszystkie zapachy...
    jak komponują się z Twoim "zapachem" ciała, jak reagują przez długie godziny i jak sprawdzą się w warunkach ekstremalnych (chodzi o tańce weselne) ja wybrałam sprawdzony zapach który uwielbiam od lat niezmiennie - Tomorrow (Avon)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego właśnie zastanawiam się nad tym, czy nie kupić sobie małych próbek na allegro (koszt około 5 zł) i przetestować. Tylko wtedy będę wiedziała czy zapach jest nie tylko ładny, ale także czy trwały - w końcu to oto chodzi. :)

      Usuń
    2. Mialam ten zapach z avonu. Faktycznie jest sliczny.

      Usuń
    3. Też go kiedyś używałam, choć najbardziej z Avonu pamiętam Pur Blancę, którą po prostu uwielbiałam. :)

      Usuń
    4. Mnie zapachy z Avonu, które urzekły to: Summer White i Perceive :) Pur Blance też kiedyś miałam :)

      Usuń
    5. Kiedyś miałam jeszcze White dress też był piękny.

      Usuń
    6. jeżeli będziecie miały okazję przetestujcie też RedLittleDress :)

      Usuń
    7. Pewnie jest bardziej słodkie :)

      Usuń


Facebook

zBLOGowani

zBLOGowani.pl

statystyki