PRZEPROWADZIŁAM SIĘ I PISZĘ TERAZ TUTAJ

Zaproszenia ślubne

21:09

W ostatnich dniach znowu rozmyślam o Naszym ślubie, oraz o tym, co jeszcze zostało do załatwienia. Z najważniejszych rzeczy, takich jak: sala, oprawa muzyczna, fotograf, samochód - mamy załatwione. W tym roku mamy zamiar kupić jeszcze alkohol, zanim akcyza pójdzie w górę. Powoli również zaczęłam rozglądać się za zaproszeniami. Generalnie wybór jest duży, więc myślę, że znajdę takie, które będą idealne.
Allegro
Allegro
Allegro
Do ślubu pozostało sześć miesięcy, więc niedługo będzie trzeba zacząć myśleć o stroju dla Pana Młodego, wygodnych butach, w których będę mogła przetańczyć całą noc oraz o obrączkach. W między czasie, będzie trzeba się jeszcze zdecydować na piosenkę na pierwszy taniec. 

Dobrze, że wszystko skrupulatnie notuję od samego początku, bo inaczej pogubiłabym się ze wszystkim - z tymi zaliczkami, umowami, i innymi rzeczami. I choć czasami bywa nerwowo, to lubię ten czas planowania tego wszystkiego.

Przeczytaj także

19 komentarzy

  1. Wybrałaś ładne, klasyczne zaproszenia. Mnie się bardzo podobają te pierwsze. Lubię takie akcenty kolorystyczne ;)
    Na pewno wszystko będzie zgodnie z planem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też właśnie te pierwsze najbardziej się podobają. Ale jeszcze mam czas do ostatecznego wyboru :)

      Usuń
  2. Mnie się podobają najbardziej takie bardzo proste, skromne zaproszenia bez żadnych ozdobników, ale Twoje też śliczne :) Już niewiele czasu zostało, wiele pracy przed Wami. Ja też zawsze wszystko notuję żeby niczym ważnym nie zapomnieć.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo za dużo jest tego wszystkiego, aby to wszystko zapamiętać bez zapisywania.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Zgadza się, są ładne, jednak mi chyba najbardziej podobają się te, z niebieską wstążką :)

      Usuń
  4. Mnie również podobają się te pierwsze :) Jak milo czytać takie wiadomości u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Justynko, prędzej czy później na każdego przyjdzie pora ;)
      Mi też podobają się te pierwsze, zwłaszcza ten niebieski detal.
      Buziaki Kochana :*

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. I jest, chyba, że chodzi Tobie o myślnik :)

      Usuń
  6. Wszystko ogarniecie:) Tylko spokój Was uratuje:)

    zagubiona

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podoba mi się to zaproszenie ostatnie :) a środkowe najmniej ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jest taki wybór, że każdy znajdzie coś dla siebie :)

      Usuń
    2. dokładnie, do wyboru, do koloru ;]

      Usuń
  8. a jeśli mogę być wścibska planujesz wkomponować jakiś kolor czy skupiasz się głównie na bieli ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamierzam:) Myślę o butach, ale jeszcze nie znalazłam tych, idealnych :)

      Usuń
  9. A my sami zaprojektowaliśmy nasze zaproszenia, mogłabym na chwilę cofnąć się do tego czasu...ale tuż pod koniec, jak już wszystko było załatwione :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Chociaz jeszcze nie zdecydowalismy sie czy bedziemy robic wesele i slub otwarty bo bardzo marzy nam sie slub we dwoje tez juz patrzylam za zaproszeniami i stwierdzilam ze znajde kogos z mala firma, ktora robi takie kartki i zaprojektuje sama. W wielszosci wychodzi taniej no i ma sie w 100% to co sie chce... ;)
    Ps. Faktycznie pierwsze sa sliczne. ;)

    OdpowiedzUsuń


Facebook

zBLOGowani

zBLOGowani.pl

statystyki