PRZEPROWADZIŁAM SIĘ I PISZĘ TERAZ TUTAJ

Intensywny grudzień

23:39

Ostatnie tygodnie są dla mnie dość intensywne i wyczerpujące na tyle, że nie znajduję tyle czasu jak wcześniej zarówno na pisanie, jak i odwiedzanie Waszych blogów. Powoli ruszają przygotowania do ślubu, do tego dziesiątki spraw, które obecnie zaprzątają Nasze głowy powodują, że czasami zwyczajnie brakuje Nam siły. Jutro, wraz z Osobistym z okazji Sylwestra oraz trzeciej rocznicy wybieramy się do teatru na spektakl - i choć długo czekaliśmy na ten dzień, to przemęczeni intensywnością ostatniego tygodnia, najchętniej spędzilibyśmy ten dzień w domowym zaciszu z lampką dobrego szampana, i ciekawym repertuarem filmowym.

A jakie są Wasze plany na jutrzejszy dzień?

Przeczytaj także

4 komentarzy

  1. Wieczór spędzimy we trójkę przed tv :).

    OdpowiedzUsuń
  2. spokojnie w domowym zaciszu...
    Udanego Sylwestra Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Wam udanego Sylwestra :) może odpoczniecie w Nowym Roku ;)
    Ja spędzam ten dzień a raczej tę noc w domu.. ;]
    Pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego w 2014 roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja grałam w scrable i degustowałam wódkę na wesele:)

    zagubiona

    OdpowiedzUsuń


Facebook

zBLOGowani

zBLOGowani.pl

statystyki