PRZEPROWADZIŁAM SIĘ I PISZĘ TERAZ TUTAJ

Zimowy niezbędnik Canny

22:05

Na początku chciałabym Wam serdecznie podziękować za życzenia urodzinowe, które zostawiliście pod poprzednim postem. Mam nadzieję, że wszystkie się spełnią. 

Kilka dni temu Patilla z bloga Zostałam Mamą! zaprosiła mnie do zabawy o wdzięcznej nazwie "zimowy niezbędnik". I nie owijając w bawełnę, oto moje niezbędne rzeczy na zimę.


1. Ciepłe skarpetki - koniecznie z jakimś pięknym wzorkiem, najlepiej świątecznym; to dzięki nim moje nogi zimą są ciepłe.
2. Kominy, którymi otulam się za każdym razem, gdy wychodzę na dwór. W tym roku na urodziny dostałam od Mamy zrobiony przez nią piękny szalik na drutach.
3. Pomarańcze, mandarynki i grejpfruty, czyli wszystkie cytrusy towarzyszą mi przez całą zimę, a także kojarzą mi się ze świętami Bożego Narodzenia.
4. Grzane wino, które idealnie rozgrzewa w chłodne wieczory.
5. Ciepłe rękawiczki, które chyba nie wymagają żadnego tłumaczenia ;).
6. Balsamy i masła, które nie tylko mają piękne zapachy, ale również idealnie nawilżają moją skórę, która w tym okresie jest bardzo sucha.
7. Czerwony lakier do paznokci.
8. Świeczki zapachowe, umilające wieczory spędzone z książką.
9. Najróżniejsze herbaty: czerwone, zielone, a także owocowe z dodatkiem cynamonu.
10. Ogień w kominku.
11. Pomadki ochronne do ust.
12. Wszystkie przyprawy typu: cynamon, kardamon, wanilia i imbir, które dodaję do kaw i herbat.

Jako 13 - te dopisuję słowa Osobistego: Mój Ukochany - bez niego nie mogłabym się obejść niezależnie od pory roku - i taka jest prawda, bowiem niezależnie od warunków za oknem, lubię gdy jest razem ze mną.



Chciałabym się dowiedzieć jakie zimowe niezbędniki mają: 
oraz Zagubiona.

Zresztą każdy kto ma ochotę się przyłączyć do tej zabawy.

Udanego tygodnia!

Przeczytaj także

10 komentarzy

  1. Ciepły grzejnik, herbata z miodem lub sokiem malinowym, czerwone wino, ciepłe skarpetki robione na drutach, gorąca kawa oraz ciepłe ciało męża, oto moje niezbędniki:)\

    zagubiona

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja też odpiszę tu :) Mój zimowy niezbędnik, to na pewno ciepłe ubrania :D bo ja zmarzlak jestem ;) wiec ciepłe sweterki, grube skarpetki, oczywiście szalik i rękawiczki. Poza tym krem do rąk, pomadka do ust, gorąca herbata z cytryną lub sokiem malinowym i co może zaskoczyć - aparat fotograficzny - ale on towarzyszy mi całym rokiem, z racji tego, że uwielbiam uwieczniać piękne krajobrazy ;) To takie rzeczy, który przychodzą mi teraz na myśl ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjemny niezbędnik :D Ja mam też grubaśne skarpeciory, pomatki, herbatki i czekolady, wina grzenego nie piłam :P ale bardzo dużo się zgadza. Ale co do Osobistego, to możesz dodać ważną funkcję jego :) Bo mój w zimę dodatkowo jest pewnym niezbędnikiem :) Ocieplaczem -przytulaczem hehehe :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :*
    Jutro zabieram się za wpis :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój blog został przeze mnie nominowany do Liebster Blog Award. Gratuluję i w wolnej chwili zapraszam do wzięcia udziału w zabawie :D
    Szczegóły na: http://pisanymyslami.blog.pl/2013/12/20/liebster-blog-award-po-raz-pierwszy-po-raz-drugi-i-po-raz-trzeci/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Szczegóły tu : http://skylarx.blog.pl/2013/12/20/liebster-blog-award/ Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Canna! Wszystkiego dobrego na Święta dla Ciebie i dla Osobistego!

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciepły grzejnik jako drugie 36,6 - prezent idealny. No ale niektórzy mają szczęście w kartach, inni w miłości, a niektórzy szczęścia nie mają w ogóle ;) Niezbyt optymistyczne, ale prawdziwe. Wszystkie wybory sprawdziłyby się u mnie. Przepraszam, że dopiero teraz, ale mea culpa, mea klasa maturalna culpa. Życzę zdrowych i rodzinnych Świąt, no i żeby poszło w cycki ;) I zapraszam do siebie na powrót - i mój, i z wizyty w Niemczech ;) bykoralik.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń


Facebook

zBLOGowani

zBLOGowani.pl

statystyki