PRZEPROWADZIŁAM SIĘ I PISZĘ TERAZ TUTAJ

Postanowienia noworoczne

23:24

Kochani, witam Was serdecznie w Nowym Roku na moim blogu. Miesiąc grudzień ze względu na moje urodziny oraz koniec roku, jest dla mnie czasem podsumowań i zastanowienie się nad postanowieniami na najbliższe dwanaście miesięcy. 

Rok 2013 był dla mnie czasem bardzo wyjątkowym, przede wszystkim ze względu na zaręczyny z Osobistym, które miały miejsce 9 czerwca, przy zachodzie słońca na plaży w Stegnie... To były piękne chwile, w które przez długi czas nie mogłam uwierzyć... Dosłownie dzień wcześniej bawiliśmy się na weselu siostry Osobistego, która będzie świadkiem na Naszym ślubie.

Plaża w Stegnie
W międzyczasie znalazła się chwila na krótsze lub dłuższe wyjazdy 
do takich miast jak Gniezno, Toruń i Złotów. 
Złotów
Straciliśmy również Naszego rodzinnego psiaka
 - Borysa, który chorował bardzo długo...
Borys
Ponadto osobistym sukcesem dla mnie jest to, 
że od kwietnia udało mi się schudnąć ok. 8 - 9 kg, 
co przy tych wszystkich moich zaburzeniach hormonalnych 
- niedoczynność tarczycy i PCOS jest dużym osiągnięciem.

Przed Nami kolejne dwanaście miesięcy, które należy wypełnić planami, marzeniami i postanowieniami, które chcielibyśmy zrealizować. Zarówno dla mnie, jak i dla Osobistego rok 2014 będzie bardzo ważny, ze względu na to, że 31 maja bierzemy ślub. Nie wiem co przyniesie Nowy Rok, ale wiem, że chciałabym:

1. Mieć wymarzony ślub i wesele.
2. Stracić kolejne kilogramy.
3. Napisać pracę magisterską i obronić się.
4. Znaleźć pracę w zawodzie.
5. Kochać, i być kochaną.
6. I najzwyczajniej w świecie - być szczęśliwą.

Oczywiście lista postanowień jest znacznie dłuższa, i pozostaje tylko dla mnie, to mam nadzieję, że za rok, gdy będę weryfikować swoje postanowienia to większość będę odhaczyć i uznać za zrealizowane.

Końcówka roku 2013 była dla Nas bardzo intensywna, kilkutygodniowe poszukiwania idealnego, rodzinnego samochodu wykończyło do tego stopnia, że nie odczuwamy już żadnej przyjemności z oglądania tych wszystkich modeli i jazd próbnych - jedno szczęście, że w chwili obecnej cały proces decyzyjny zbliża się ku końcowi.

Przeczytaj także

38 komentarzy

  1. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku! Oby postanowienia i marzenia się spełniły:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :)
      Żeby cokolwiek się spełniło, trzeba działać - pozdrawiam.

      Usuń
  2. Jak przypomnę sobie nasze perypetie samochodowe...to mam ochotę powiedzieć nigdy więcej będę jeździć nimi aż ich stan nie zaporwadzi nas na złom :)) Wszystkiego naj niech postanowienia się spełnią!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci szczerze, że momentami mam dość tego szukania, pytania, czytania różnych forum... O tyle dobrze, że decyzja jest coraz bliżej...

      Usuń
  3. Gratuluję tych 9 kg to świetny wynik!
    Życzę Ci z całego serducha oby spełniało się sukcesywnie wszystko co sobie założyłaś :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym, aby te kilogramy leciały w szybszym tempie - niestety okres świąteczno-sylwestrowy i ta cała bieganina nie sprzyjały utracie kilogramów.

      Usuń
  4. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)
    My z Mężem szukam terenówki bo inne auto nie dojedzie do naszego budującego się domku:) A Wy jakiego samochodu szukacie?
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początkowo też myśleliśmy o terenówce, ale potem zeszło na rodzinny, pakowny samochód, bo duży bagażnik to podstawa :)

      Usuń
    2. Tak, dobrze mieć duży bagażnik :) Chociaż zależy co komu przydatne. Owocnego zakupu:)
      Kasia

      Usuń
    3. Zgadza się - jednym odpowiada mniejszy, a drugim większy bagażnik :)

      Usuń
  5. Życzę Ci więc wytrwałości w postanowieniach i zdrowia, i szczęścia, i jeszcze większej miłości, i czego sobie tylko zamarzysz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję pozbycia się tych kilogramów i życze dalszych sukcesów:)

    zagubiona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Niestety ostatnio utrata kilogramów idzie ciężko pod górkę :)

      Usuń
    2. A oprócz diety, ćwiczysz? Wtedy zdecydowanie szybciej lecą kilogramy:)
      Kasia

      Usuń
    3. Tak ćwiczę, tylko u mnie problemy z utratą wagi związane są głównie z niedoczynnością tarczycy - dlatego dla mnie każdy kilogram to ogromny sukces :)

      Usuń
    4. W takim razie trzymam kciuki. Powodzenia :)
      Kasia

      Usuń
  7. To prawda :) Czasem bez planu nie można czegoś dokonać i samo nic się nie zrobi ale ja nie lubię robić postanowień bo to ani plan ani żadna jakaś wytyczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście lubię planowanie, co kiedy zrobię, jak rozłożyć pewne rzeczy w czasie, aby nie zwariować... Planowanie pozwala mi na trzymanie pewnych rzeczy pod kontrolą :)

      Usuń
    2. Ja jak coś zaplanuje to nigdy mi nie wychodzi :P

      Usuń
    3. Mi też tak czasami wychodzi ;)

      Usuń
  8. najważniejsze, aby udało Ci się być szczęśliwą :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. I tego Ci życzę w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi bardzo łatwo bo weszłam na stronkę http://www.shopmybook.com/ tu jest o tyle łatwo,że nie wkładasz od razu swoich pieniędzy. Ja na to nie mam odpowiedniej kwoty by zainwestować, a książkę chciałam dla siebie :) Tak może ktoś kupi albo po prostu będzie :) Można też zaznaczyć opcje "dostępna tylko dla autora" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiedziałam, że coś takiego istnieje :)

      Usuń
  11. Życzę Ci aby spełniły sie Twoje plany i marzenia w 2014 roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużo tego, bardzo dużo. Ambitnie. W każdym razie to właśnie 2014 zapowiada się na jeden z najważniejszych lat Twojego życia. Pozdrawiam i powodzenia życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dużo tego wszystkiego, ale mam nadzieję, że większość uda mi się zrealizować :)

      Usuń
  13. Powodzenia:))) to będzie ważny rok!

    OdpowiedzUsuń
  14. Doczytałam, że 31 maja bierzesz ślub - to też data mojego ślubu, tyle że 5 lat temu:) Dobra data:))))I też jesteś już prawie psychologiem:))) Będę wracać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mamy wtedy trochę wspólnego :)
      Zapraszam :)

      Usuń
  15. Postanowienia piękne i życzę powodzenia w realizacji :) I chyba ten rok zapamiętasz na zawsze, bo jedyny niepowtarzalny ślub! :)

    OdpowiedzUsuń


Facebook

zBLOGowani

zBLOGowani.pl

statystyki