PRZEPROWADZIŁAM SIĘ I PISZĘ TERAZ TUTAJ

Walentynki

23:32

Wczorajszy dzień, spędziliśmy wraz z Osobistym w podróży oraz na załatwianiu kolejnych spraw związanych z remontem, który zamierzamy rozpocząć za tydzień. W końcu wybraliśmy kolor farby do Naszej sypialni, w ostateczności zdecydowaliśmy się na odcień "Siena", będący połączeniem delikatnego beżu i szarości. W poniedziałek odbieramy Nasze meble kuchenne, które zamówiliśmy tydzień temu, mam nadzieję, że będą równie ładnie wyglądały jak w salonie. Natomiast w drodze powrotnej do domu, a raczej mieszkania Osobistego, szukałam inspiracji odnośnie wyposażenia kuchni i dodatków, które tak naprawdę mają nadać charakter wnętrzom.




Zaś Walentynkowy wieczór spędziliśmy pod ciepłym kocem z gorącą czekoladą i oglądaliśmy kolejne odcinki Czasu Honoru. Swoją drogą to jest chyba jeden z najlepszych polskich seriali.


Natomiast jeżeli chodzi Walentynki, to dla żadnego z Nas nie jest to jakiś super wyjątkowy dzień, jest to tak naprawdę dla Nas pretekst, aby na chwilę zwolnić i znaleźć czas na wspólne spędzenie wieczoru.

Weekend spędzam u Osobistego, w dalszym ciągu planujemy i myślimy o zmianach w mieszkaniu. Ten rok jest dla Nas bardzo wyjątkowy i zarazem bardzo intensywny - niesie ze sobą wiele zmian, których nie możemy się doczekać. Chciałabym, żeby był już maj...

Przeczytaj także

9 komentarzy

  1. U nas było dokładnie tak samo w 2012... i ja też chciałam żeby był już sierpień, nasz ślub, żeby remont szybko zleciał...i kiedy to było? Naprawdę trudno mi uwierzyć, że to wszystko już za nami.
    Czekam z niecierpliwością na efekty Waszych domowych prac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napewno pokażą się takie wpisy :) powiem Ci, że wybór kolorów był tak ogromny, że nie wiedzieliśmy na co się zdecydować. Miłej niedzieli :)

      Usuń
  2. Przy tak dużej ilości obowiązków maj na pewno szybko przyjdzie! Uwielbiam wszystkie odcienie farb szaro-beżowych i chętnie zobaczę efekt końcowy, już na ścianach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że pojawią się wpisy z tej serii :)

      Usuń
  3. Dobre i to - zwolnić i spędzić razem czas - a może to jest nawet najważniejsze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A wiesz, że ja nie widziałam ani jednego odcinka "Czasu honoru"? Chyba najwyższa pora nadrobić zaległości..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci polecam ten serial, jeżeli lubisz taką tematykę :)
      Nas wciągnął i to bardzo! :)

      Usuń


Facebook

zBLOGowani

zBLOGowani.pl

statystyki