PRZEPROWADZIŁAM SIĘ I PISZĘ TERAZ TUTAJ

Zaproszenia ślubne

13:45

Robiąc sobie krótką przerwę od spraw remontowych, postanowiłam napisać post o dalszych przygotowaniach do ślubu. Wczoraj, późnym popołudniem otrzymaliśmy w końcu Nasze zaproszenia, na które notabene zamiast około dwóch tygodni czekaliśmy około miesiąca. Mieliśmy bardzo utrudniony kontakt z grafikiem, bowiem przygotowanie projektu zamiast trzech dni trwało ponad tydzień; do tego utrudniony kontakt, nieodpisywanie na wiadomości, do tego rozbieżności w treści pomiędzy projektem, a stanem faktycznym... zresztą to długa historia. Generalnie zaproszenia wyszły piękne, jednak obsługa i kontakt w firmą nie przebiegał tak, jak powinien.


Oprócz zaproszeń, zamówiliśmy również zawiadomienia oraz zawieszki na wódkę.





Generalnie zaproszenia bardzo Nam się podobają, ale jeżeli chodzi o jakość obsługi, to gdybyśmy mieli jeszcze raz podjąć decyzję to wybralibyśmy inną firmę.

Tymczasem wracam do remontu.
Udanego tygodnia !

Przeczytaj także

30 komentarzy

  1. Odpowiedzi
    1. Otóż to! Dlatego się na nie zdecydowaliśmy :)

      Usuń
  2. Bardzo mi się podobają;)
    Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne!!! Naprawdę bardzo, bardzo mi się podobają.
    Nam projektował mąż (w folkowym stylu), także ominęło nas wybieranie, dogadywanie się z firmami.
    Trzymam kciuki za Wasz remont, idziecie błyskawicznie... oby tak dalej! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku też się zastanawiałam nad tym, czy samemu nie wykonać zaproszeń... Jednak zdecydowaliśmy się złożyć zamówienie. Co do remontu, to została Nam ostatnia ściana do pomalowanie, przymocowanie listw podłogowych i złożonych mebli. Mam nadzieję, że niedługo będę mogła napisać o tym, co udało Nam się zrobić :)

      Usuń
  4. Canna, czym są te zawiadomienia które też zamówiliście? ja dzięki Twojemu blogowi trafiłam jakiś czas temu na stronkę z zaproszeniami i też już mam upatrzone - te w kropeczki ;-) (nie wiem czy kojarzysz). Troszkę mnie zmartwiłam tymi komentarzami o kontakcie z tą firmą :-(

    pozdrawiam

    kasia z Wrocławia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, zawiadomienia są po prostu informacją dla tych osób, które nie są zapraszane na wesele. Kojarzę te zaproszenia, też się nad nimi zastanawiałam, ale Osobisty je od razu zdyskwalifikował ;) Co do firmy Amelia Wedding, to powiem Ci, że zaproszenia są śliczne - ale kontakt z grafikiem był tragiczny (ponoć jest nowym pracownikiem), a dodzwonienie się na infolinię graniczyło niemal, że z cudem. Jak jesteś zainteresowana to napisz do mnie e-mail i mogę podać Ci dane naszego grafika. Opóźnienia, w zamówieniu wynikały z dużego nakładu zamówień, a to mała firma...

      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Wiecie co, kiedyś prowadziłam blog ślubny... i chyba kojarzę tę firmę...dużo dziewczyn miało z nimi problemy. Przynajmniej tak mi się wydaje bo nazwa Amelia wedding tak mi się właśnie kojarzy

      Usuń
    3. Wiesz, powiem Ci, że kontakt z nimi jest tak utrudniony, często czekałam na infolinii po 10 - 15 minut, aby ktoś łaskawie odebrał... Do tego zaakceptowany projekt znacząco odbiega od ich wydruku, więc jestem trochę zniesmaczona podejściem przez tą firmę do klienta, bo tak naprawdę na rynku jest tyle tych firm, i to oni powinni starać się klienta, i tym samym powinni o nich dbać. Gdybyśmy mieli więcej czasu, to składalibyśmy z Osobistym normalną reklamację, a tymczasem staram się o częściowy zwrot za zaproszenia, które nie zostały wykonane wg naszego projektu.

      Usuń
  5. Zaproszenia są śliczne. Wasz wielki dzień już niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się :) Ten dzień jest coraz bliżej :)

      Usuń
  6. Canna, kurcze, trochę mnie zmartwiłaś. Masz na myśli grafika z Amelia Wedding, który zajmował się Waszymi zaproszeniami? Ja z tej serii e kropeczki chciałabym zamówić: zaproszenia, winietki, zawieszki na wódkę oraz pudełka na ciasto więc trochę sporo.
    Byłam na ich stronie na FB i z tego co pamiętam to opinie były pozytywne.

    Dziś zrobię przelew (10zł) na zestaw próbek 5-eciu zaproszeń.

    P.S Ja ślub mam w lipcu i od kiedy znalazłam Twój blog to zaglądam tu codziennie. O ile dobrze pójdzie to w czerwcu będę się bronić ;-). Jest to mój drugi kierunek i nie ukrywam, że chciałabym mieć etap edukacji już za soba.

    Pozdrawiam
    Kasia K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, na stronie FB są same pozytywne opinie. Niestety ja miałam takie doświadczenia jak opisałam, i pan Paweł nie odpisywał na moje e-maile, zaś na sam projekt czekałam baaardzo długo, bo ponoć sprzęt był popsuty; a od Pani z infolinii dowiedziałam się, że mieli za dużo zgłoszeń i grafik się zwyczajnie ze wszystkim nie wyrabiał. Ponadto dodatkowo, pomimo, że w projekcie było "Sz. P. " przed imieniem i nazwiskiem gościa to w wersji drukowanej w ogóle tego nie było.

      Też skończyłam właśnie drugi kierunek studiów, i tak naprawdę zostało mi przygotowanie się do obrony i sama obrona. A jak mi pójdzie, to czas pokaże :)

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Piękne i bardzo schludne te Wasza zaproszenia i zawieszki.
    Sama mogłabym takie mieć...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne, podobają mi się :D skromne a jednocześnie z klasą ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Długo ich szukałam :)

      Usuń
  10. Śliczne, uwielbiam takie detale :D

    OdpowiedzUsuń


Facebook

zBLOGowani

zBLOGowani.pl

statystyki