PRZEPROWADZIŁAM SIĘ I PISZĘ TERAZ TUTAJ

Coraz bliżej...

10:08

Do ślubu coraz bliżej... Za tydzień o tej porze będę się wybierać do makijażystki... Jak ten czas szybko leci... Przed nami ostatni, narzeczeński wspólnie spędzony weekend. Te osoby, które mnie obserwują na facebooku (klik) wiedzą, że w dniu dzisiejszym wyprawiam cały ten śmieszny Polter. Nie rozumiem tej tradycji, i jakoś tak specjalnie za nią nie przepadam, ale skoro się zapowiedzieli, że tak czy siak przyjadą to wolę to zrobić teraz, niż dzień przed ślubem...

Przeczytaj także

5 komentarzy

  1. Juz za tydzień? :D
    Nie wiem co to ten Polter, ale życzę udanego weekendu ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech te tradycje ;) My ze Śląska, ale jakoś sobie tego nie wyobrażam i liczę, że nikt na taki pomysł nie wpadnie. Bawcie się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie lubię (i to bardzo) tej tradycji, ale jak mi się zapowiedzieli, to muszę coś przygotować. I dobrze, że to robimy dziś, będzie bynajmniej spokój.

      Usuń
  3. A mnie się to podoba :) Mam nadzieję,że u mnie będzie trzaskanie :)
    A za tydzień o tej porze będziesz już mężatką :)

    OdpowiedzUsuń


Facebook

zBLOGowani

zBLOGowani.pl

statystyki