PRZEPROWADZIŁAM SIĘ I PISZĘ TERAZ TUTAJ

Czekoladowe muffiny

16:33

Jakiś czas temu opowiadałam Wam o szybkim, i sprawdzonym przepisie na muffiny. Ich smak zależy głównie od tego, jakie wybierzecie do nich dodatki. Ostatnio sięgam po mrożoną borówkę, żurawinę oraz płatki migdałowe, jednak przepis, który Wam dzisiaj przedstawię będzie miał nie co inne, bardziej słodkie dodatki. Przepis ten wypróbowałam z okazji świąt Wielkanocnych i przyjazdu przyszłych teściów.


Co potrzebujemy?
- 250 gram razowej mąki,
- 250 gram jogurtu naturalnego,
- 75 ml oleju rzepakowego (lub oliwy),
- 2 jajka,
- 1 łyżkę brązowego cukru,
- 2 łyżeczki proszku do pieczenia.

Z dodatków w tym przypadku wybrałam:
- 1 łyżeczkę cynamonu,
- 1 łyżeczkę kakao,
- 1 tabliczkę gorzkiej czekolady,
- 1/4 szklanki sparzonych rodzynek,
- kolorową posypkę.

Wykonanie muffin jest bajecznie proste: w jednej misce mieszamy mokre składniki, w drugiej suche. W ten oto sposób to jednej miski ląduje: mąka razowa, brązowy cukier, proszek do pieczenia, cynamon, kakao, rodzynki oraz 1/2 startej tabliczki czekolady (albo pokrojonej w drobną kostkę. Natomiast w drugiej misce mieszamy ze sobą pozostałe składniki. Następnie wszystko łączymy i wykładamy na blaszce. Pieczemy przez około 20 minut w piekarniku nagrzanym do 180 stopni. Gdy muffiny ostygną, roztapiamy pozostałą część czekolady, smarujemy i posypujemy posypką,

Jest to bardzo szybki i sprawdzony przepis, całość zajmuje około 30 - 40 minut. A może ktoś z Was ma inny sprawdzony przepis? Jeżeli tak, to podzielcie się nim w komentarzach, a w wolnym czasie z przyjemnością wypróbuję.

Przeczytaj także

10 komentarzy

  1. zachciało mi się :) a sił na robienie brak - zmuszę się jutro i wypróbuję przepis :D

    OdpowiedzUsuń
  2. czekoladowym muffinom zawsze i wszędzie mówię tak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponoć jeszcze lepsze wychodzą z kropelkami czekoladowymi :)

      Usuń
  3. Wyglądają smakowicie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyglądają, przepis też nie wydaje się być skomplikowany - ciekawe czy by mi wyszły :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno! Ja ostatnio z tego przepisu zrobiłam ciasto :)

      Usuń
  5. Ale mi ślinka pociekła na te muffiny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zagubiona - wypróbuj ten przepis :) Jest bardzo smaczny i szybki :)

      Usuń


Facebook

zBLOGowani

zBLOGowani.pl

statystyki