PRZEPROWADZIŁAM SIĘ I PISZĘ TERAZ TUTAJ

Dodatki do kuchni

16:33

Od pewnego czasu zauważyłam, że kupowanie różnego rodzaju dodatków do naszego mieszkania, które urządzamy małymi kroczkami sprawia mi bardzo dużo przyjemności. Uwielbiam wszystkie małe sklepy, w których można znaleźć jakieś perełki za śmieszne ceny. Owszem - uwielbiam Ikeę, za jej praktyczne rozwiązania, ale w takich małych sklepikach często można znaleźć coś... niespotykanego i wyjątkowego.

Tym oto sposobem, będąc dzisiaj na szybkich zakupach w drodze powrotnej od stomatologa na jednej z półek znalazłam piękną tacę. Od razu przykuła moją uwagę ze względu na obrazek jaki się na niej znajdował - zresztą za cenę niecałych 12 złotych nie było co się zastanawiać, i po prostu wzięłam. Po drodze do kasy wybrałam sobie jeszcze dwie zwykłe, plastikowe miski ( 7.25 i 4.5 litra) do mieszania sałatek, robienia ciast, itp.



W ubiegłym tygodniu, będąc wraz z Osobistym na zakupach, zaszliśmy na rynek, gdzie lubię kupować owoce i warzywa, znalazłam kolejne ozdobne poszewki, tym razem w kolorystyce turkusowo - szarej w cenie 5 zł/sztukę. Poszewki są bardzo starannie wykonane z dobrego jakościowo materiału, i w niczym nie odbiegają od tych, kosztujących po 30- parę złotych za sztukę. 

A teraz, życząc Wam udanego weekendu i wspaniałej pogody, która w ostatnim czasie bywa bardzo kapryśna poniżej zostawiam Wam piosenkę, którą w ostatnim czasie bardzo polubiłam. 


Przeczytaj także

18 komentarzy

  1. Nie mogę się doczekać, kiedy będziemy zmieniać mieszkanie i znów będzie można wybierać i wybierać :) Aktualnie każda nowa rzecz musi być przemyślana, żeby niepotrzebnie nie zagracać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie lubię zagracania, dlatego w kalendarzu trzymam listę z tym, czego mi brakuje w mojej przyszłej kuchni i nie tylko :)

      Usuń
  2. Ja do dziś lubię kupować różne dodatki do naszego małego M. Pamiętam jednak, że tuż przed przeprowadzką z wynajmowanego mieszkania do tego już własnego takie zakupy dawały szczególnie dużo radości :) Taca śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście wychodzę z założenia, że dzięki takim dodatkom można nadać bardzo ciekawy efekt. Czasami mała rzecz potrafi sprawić, że dane pomieszczenie jest przyjemniejsze :)

      Usuń
  3. Dodatki mieszkaniu nadają charakteru, dopełniają atmosfery. Też uwielbiam kupować takie drobiazgi. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, dlatego też poprzez dodatki staram się ocieplić sypialnię, która ze względu na kolor ścian (szary beż) jest dość chłodna.

      Usuń
  4. Mam bardzo podobną tacę:) Również uwielbiam wyszukiwać dodatki do swojego mieszkania:) Stawiam głównie na te ręcznie wykonane, nadają wyjątkowego charakteru w domku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie dodatki nadają specyficznego charakteru wnętrzom :) W Twojej kuchni bardzo mi się podoba konsekwencja jeżeli chodzi o dodatki z logo Coca - Coli :)

      Usuń
  5. jest cudowna i świetnie pasuję jeśli ma się kuchnię w styly prowansalskim mimo, że nie ma kolorów lawendy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, choć w mojej kuchnia stawiam jedynie na dodatki w stylu prowansalskim :)

      Usuń
  6. Ja rowniez nie moge doczekac sie urzadzania swojego mieszkania... ale poki co buduje sie, wiec jeszcze troszke musimy poczekac... Kuchenne pierdolki w szczegolnosci uwielbiam! Z jakiego sklepu ta sliczna tacka? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że kobiety zwłaszcza przepadają za urządzaniem czterech kątów. Co do tacy, to kupiłam ją w małym lokalnym sklepie :) A dziś dokupiłam jeszcze, małe buteleczki na oliwę :)

      Usuń
  7. Oj tak urządzanie, dekorowanie i upiększanie swojego "M" daje dużo radości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się :) Nic mi nie poprawia humoru tak, jak kupienie czegoś ładnego do naszego mieszkania :)

      Usuń
  8. O tak, takie kupowanie, kompletowanie sprawia radość :)
    Ładna ta taca :)
    Udanego weekendu życzę :)
    PS. Ten ksiądz nie może wyjść mi z głowy ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się :) Ostatnio rozmawiałam z Osobistym o tym, że pojedziemy do Ikei... tzn. ja pójdę do Ikei, a on do Media Markt... A on mi na to, że nie będzie tylko godzin tam siedział ;)

      Co do księdza - to ja już o nim zapomniałam :p

      Usuń
  9. Lubię takie rzeczy. ;)
    Ale zdecydowanie najbardziej kocham sklepy z AGD ;) Facet się ze mnie śmieje, ale naprawdę daleko bardziej zachwycam się technologicznie zaawansowaną pralką niż parą butów czy torebkami. Podobno można to leczyć ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest, mi wyposażanie mieszkania sprawia więcej frajdy niż kolejna para butów :)

      Usuń


Facebook

zBLOGowani

zBLOGowani.pl

statystyki