PRZEPROWADZIŁAM SIĘ I PISZĘ TERAZ TUTAJ

Grand

11:52

Książki Janusza Leona Wiśniewskiego zawsze miały osobne miejsce na mojej półce. Zresztą nawet w Czytelni  możecie zauważyć, że znajduje się wiele pozycji tego autora. Zawsze wracam do nich po jakimś czasie, i odnajduję w nich to, na co wcześniej nie zwróciłam uwagi. Wiśniewski zmusza mnie refleksji nad światem, życiem i tym, co się dzieje wokół nas. Dlatego teraz czekam, aż jego nowa książka - "Grand" zagości na mojej półce... 

Źródło: www.empik.com

Przeczytaj także

8 komentarzy

  1. Podziwiam. Ja chłopa zwyczajnie nie znoszę ....

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię jego lekkość, ale nie wiem czy zauważyłaś, że w jego książkach kobieta to tam która mężczyzna wplątuje w układ nazywany hucznie kochankami, wywiera na nią presję, rozwala jej życie- jeżeli nawet był to bałagan, po czym powraca z podkulonym ogonem do swojego zacisz i układa na półkach po huraganie, jaki sam spowodował...
    Pisze naprawdę wciągająco, ale niekoniecznie odpowiada mi obraz kobiety, pozbawionej zdrowego rozsądku, oddanej , zmanipulowanej- czy to miłość?
    Sięgnę z całą pewnością po Grand- czy akcje rozgrywa się w Sopocie?
    Pozdrawiam serdecznie
    http://eksperyment-przemijania.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem gdzie rozgrywa się akcja, ale podejrzewam się, że w Sopocie... Zresztą tytuł od razu skojarzył mi się z tym miastem :)

      Usuń
  3. Nigdy żadnej książki tego autora nie czytałam. A dużo o jego książkach słyszałam ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś po którąś z nich sięgniesz ...

      Usuń
  4. Nie czytałam i pewnie długo jeszcze nie znajdę czasu na czytanie stricte dla mnie samej ;). Obecnie jestem na etapie czytania z córką Ani z Zielonego Wzgórza, a z synami Opowieści o dinozaurach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam Anię z Zielonego Wzgórza :) Myślę, że za jakiś czas ponownie do niej wrócę :)

      Usuń


Facebook

zBLOGowani

zBLOGowani.pl

statystyki