PRZEPROWADZIŁAM SIĘ I PISZĘ TERAZ TUTAJ

Zielono mi !

17:47

Dosłownie dziesięć minut temu wykonałam swój pierwszy, zielony koktajl. Czy któraś z Was miała już z nimi do czynienia? Ponoć są sporą dawką witamin, w zależności od tego, co do nich weźmiemy. Ja zdecydowałam się na prostą mieszankę, i jak się okazało - bardzo smaczną!


Myślę, że tego rodzaju koktajle wpiszę na stałe do mojego menu. Koktajl wykonuje się bardzo szybko, ponieważ prócz owoców i warzyw potrzebujemy blender, który szybko rozdrobni nasze składniki. Jeżeli któraś z Was zdecyduje się na wypróbowanie tego przepisu, to przy tej ilości naparu, koktajl wyjdzie rzadki, więc jeżeli chcecie, aby był bardziej treściwy - po prostu użyjcie jego mniej.

Przeczytaj także

14 komentarzy

  1. Muszę zakupić dobry blender i dopiero będę szaleć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blender to super rzecz! Dziś nie wyobrażam sobie funkcjonowania bez niego w kuchni :)

      Usuń
  2. pyszności - a witaminy utopią słabość pozdrawiam
    http://eksperyment-przemijania.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Koktajle opanowują internet, i dobrze. Zdrowy nawyk, aż sama mam ochotę spróbować. Poproszę jedną porcję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj :) Mam nadzieję, że mi te zielone koktajle wejdą w nawyk. Myślę, że będę robić je co drugi/trzeci dzień. :)

      Usuń
  4. wygląda zachęcająco :) chyba się skuszę w weekend i zaryzykuję takie zielone cudo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zaryzykowałam i nie żałuję :) Warto wybrać takie dodatki, które zniwelują gorycz warzyw :)

      Usuń
  5. Ja niestety nie przepadam za żadnymi "miksturami" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś się przekonasz ;)

      Usuń
  6. Takie koktajle są bardzo dobre, ja czasem robię sobie owocowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej robiłam tylko owocowe, ale te warzywno - owocowe wyjątkowo mi przypadły do gustu :)

      Usuń
  7. Witaminowa bomba - super :)

    OdpowiedzUsuń


Facebook

zBLOGowani

zBLOGowani.pl

statystyki