PRZEPROWADZIŁAM SIĘ I PISZĘ TERAZ TUTAJ

T.G.

09:14

Na samym początku chciałabym Wam podziękować za każdy komentarz pod poprzednim wpisem z życzeniami urodzinowymi dla mojego męża. Urodzinowy weekend minął bardzo szybko, szkoda, że te przyjemne chwile zawsze tak szybko umykają (...)

Jakiś czas temu Cypiska pisała na swoim blogu o książkach Tess Gerritsen. Za pierwszym razem, gdy sięgnęłam po jedną z jej książek - była to "Milcząca dziewczyna" - autorka nie zrobiła na mnie dużego wrażenie (przeczytałam może 20 stron). Jednak dałam tej drugą szansę, i tym samem zaczęłam od samego początku, czyli od jej pierwszej książki, czyli "Chirurga" - i przepadłam. Jeżeli ktoś z Was lubi  thrillery, to gorąco polecam! 


Przeczytaj także

22 komentarzy

  1. Lubię książki tej autorki. :) Wciągają. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to :) Wcześniej nie miałam z nią styczności.

      Usuń
  2. Uwielbiam jej ksiazki... :-) Przeczytalam kazda i jesten zachwycona. Zaczelo sie od Doliny Umarlych, ktora dostalam na urodziny... tak mi sie spodobala, ze postanowilam przeczytac cala reszte :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chirurg przypadł mi do gustu, czytało mi się go bardzo dobrze. Myślę, że z czasem postaram się przeczytać wszystkie thrilery T. G.

      Usuń
    2. Ja poki co przeczytalam tylko te medyczne, bo sa zwiazane z moja branza :-) Ale mysle ze pozostale tez beda ciekawe... :-)

      Usuń
    3. Nie wiem :) Jak na razie w planach mam zamiar przeczytać właśnie te thrillery medyczne :)

      Usuń
  3. Słońce jeśli masz wersję na kindla proszę podeślij mi na maila jeśli to nie kłopot :)
    chętnie przeczytam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu jak się tylko ogarnę po reanimowaniu laptopa, to na pewno podeślę. Myślę, że dziś wieczorem.

      Usuń
  4. Nie czytałam, ale chętnie spróbuję :)
    Warto otwierac się na inne książkowe klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Kiedyś byłam "zamknięta" tylko na kilka autorów. To dzięki mężowi zaczęłam sięgać po inną literaturę :)

      Usuń
  5. Mi również jedna z książek Tess nie przypadła do gustu, za to jej thrillery czyta się świetnie:)
    Jak będziesz miała ochotę na bardzo dobry romans do poczytania polecam Paulline Simons i jej sagę o Tatianie i Aleksandrze, myślę że Ci się spodoba:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapisuję w kalendarzu i na pewno zajrzę do książek tej pisarki. Co do książek Tess, to są świetnie napisane :)

      Usuń
  6. lubię trillery, horrory i kryminały więc przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może mogłabyś polecić mi coś ciekawego ?

      Usuń
    2. spoko, obadam swoją biblioteczkę i się melduję :)

      Usuń
  7. Ja lubię, więc dopisuję książki do listy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. dobrze wiedzieć, pędzę do biblioteki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać potem jak wrażenia :)

      Usuń
  9. Przyznam szczerze, że ani nie słyszałam o książce ani autorce, ale jeśli nie zapomnę o niej to chętnie przeczytam. Znalazłaś może tą książkę w internecie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wersję na Kindle, więc jak chcesz to wyślij do mnie e-mail, to podeślę :)

      Usuń


Facebook

zBLOGowani

zBLOGowani.pl

statystyki