PRZEPROWADZIŁAM SIĘ I PISZĘ TERAZ TUTAJ

Urodziny

22:56

Dzisiaj będzie bardzo prywatny post. Otóż w dniu dzisiejszym mój mąż obchodzi swoje dwudzieste ósme urodziny - i tak naprawdę są te pierwsze urodziny Osobistego, które mamy możliwość spędzić razem, ponieważ wcześniej nie mieliśmy takiej możliwości ze względu na charakter mojej pracy.

Większość wczorajszego dnia spędziłam na przygotowaniach do małej rodzinnej uroczystości: zamarynowała mięso na grilla i upiekłam cztery porcje muffinów cytrynowych oraz czekoladowo - cynamonowych. Przyjechało rodzeństwo mojego męża, moja Mama z najmłodszym bratem - i cały dzień spędziliśmy na długich rozmowach. A wczorajszego wieczoru - całkiem spontanicznie wybraliśmy się wraz z mężem nad Wisłę, aby potowarzyszyć szwagrowi podczas łowienia ryb. I wiecie co? To był cudny i magiczny czas: słońce zachodziło na horyzoncie, a my prowadziliśmy długie rozmowy. 

Kochanie, w tym oto miejscu jeszcze raz
chciałabym Ci złożyć życzenia urodzinowe i podziękować
za to, że pojawiłeś się w moim życiu, a dziś możemy
tworzyć swoją własną rodzinę.

Chciałabym, abyś był szczęśliwy,
żeby spełniały się Twoje wszystkie marzenia,
zarówno te małe i te duże.

Żebyś się nigdy nie zmieniał, i pozostał
tym człowiekiem, którego pokochałam kilka lat temu.
(...)





Przeczytaj także

14 komentarzy

  1. Wszystkiego najwspanialszego dla Męża :)
    Takie łowieckie klimaty są mi dobrze znane, mój Mąż to zapalony wędkarz :)
    Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego dla Męża :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyłączam się do życzeń. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepszego dla męża ☺i żeby był grzeczny 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego dla Twojego męża i dla Ciebie też - tak bez okazji ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyli weekend jak najbardziej udany:) Wszystkiego dobrego dla Twojego męża:) Klimatyczna zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego dla męża :) Bardzo fajny weekend mieliście.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego i najpiękniejszego dla męża! ;)
    Muffinki wyglądają smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój nie chce żadnych imprez, żadnych życzeń, nie lubi takich skupisk. Ale luźno mimo chodem, bez tortu i specjalnego traktowania był by za...

    Oczywiście, choć późno, życzę wszystkiego najlepszego, mu i Tobie!

    OdpowiedzUsuń
  10. matulu jakie urocze zdjęcia! !!!!
    wszystkiego naj dla Lubego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego dla Mężą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ajj nie będę oryginalna - wszystkiego najlepszego dla męża :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia zachodzące słońca są piękne. Bardzo romantyczne, pełne klimatu i uroku.
    Wszystkiego najlepszego dla Ukochanego :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego dla Twojego Męża:)
    Fajnie wyszły te zachody słońca nad wodą.

    OdpowiedzUsuń


Facebook

zBLOGowani

zBLOGowani.pl

statystyki