PRZEPROWADZIŁAM SIĘ I PISZĘ TERAZ TUTAJ

DIY: Podkładki pod kubki

11:08

Kilka miesięcy temu zaintrygowały mnie koszyczki wykonane z papierowej wikliny, czyli zwiniętych w rurki pasków makulatury. Na pierwszy rzut oka wydawało mi się to bardzo skomplikowane, jednak jak się z czasem okazało, były to mylne odczucia. Kilka tygodni temu kupiłam zwinięte rurki z gazet i rozpoczęłam swoją przygodę z wyplataniem.



















Pierwszym przedmiotem jaki udało mi się wypleść, była osłonka na doniczkę o średnicy około 30 cm, którą otrzymała moja Mama. Następnie wykonałam mały koszyczek na drobiazgi dla młodszego brata, a wczoraj wieczorem udało mi się zrobić podkładki pod kubki. Od dłuższego czasu szukałam takich, które wpadłyby mi w oko, ale niestety wszystkie te ładniejsze miały bardzo wysoką cenę. 

Podkładki robi się bardzo szybko, jedyne co potrzebowałam to papierowe rurki, które skręca się w bardzo szybkim tempie, klej biurowy do sklejania zakończeń oraz wikol, który idealnie mi się sprawdził podczas zwijania i sklejania podkładek. Muszę jeszcze kupić bejcę, bądź farbę akrylową i lakier, dzięki którym będę mogła nadać ostateczny wygląd swoim podkładkom.





















*
Jestem też tutaj:

Przeczytaj także

18 komentarzy

  1. Niesamowity efekt końcowy :)
    Wyszły pięknie :)
    Może sama kiedyś spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, swietny efekt. Nigdy bym nie pomyslalala, ze ze zwyklych rurek papeirowych mozna zrobic takie cudenka!

    OdpowiedzUsuń
  3. wow...rewelacja!
    mi niestety brak cierpliwosci,poprosze Duzego by mi skrecil ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisz mi w mailu jak zrobilas to wysuwane okienko fejsbuk :)

      Usuń
    2. Był potrzebny jakiś kod, który sobie wygooglowałam :)

      Usuń
  4. super wyszło :)
    ja nie próbowałam tej techniki i dla mnie to nadal skomplikowane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są!!! Bardzo ładne i pomysłowe!
    Ściskam kochana

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł. Gdzie kupiłaś takie rurki?

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooooo ciekawy pomysł :)
    I bardzo fajnie to wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne:) bardzo oryginalne!
    P.S. Przeczytałam ''Zanim zasnę'' - co za zakończenie! Książka bardzo mi się podobała

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakończenie niespodziewane. Książkę przeczytałam jednym tchem.

      Usuń
  9. Jestem podd wrażeniem!!!! wow!!! fajneee!!!

    OdpowiedzUsuń


Facebook

zBLOGowani

zBLOGowani.pl

statystyki