PRZEPROWADZIŁAM SIĘ I PISZĘ TERAZ TUTAJ

Dietetyczne zmiany

06:55

Kilka dni temu postanowiłam powrócić do dawnej diety, którą gdzieś w tym codziennym biegu zgubiłam. Po pierwsze mam zamiar wrócić do przyrządzania sałatek na kolację - zwłaszcza, że na chwilę obecną posiadamy jeszcze swoje warzywa (pomidory i ogórki), których smak i aromat nie dorównuje sklepowym odpowiednikom. Po drugie chcę ograniczyć pieczywo, choć to, które jemy w jednej trzeciej składa się z cukinii - i jest naprawdę smaczne. Po trzecie chcę powoli zacząć wracać do ćwiczeń - niestety stopa po złamaniu kości śródstopia w dalszym ciągu potrafi mi dokuczać; zwłaszcza podczas zmian pogodowych.


A jak jest u Was ze zmianami? Przychodzą one Wam z łatwością, czy potrzebujecie dodatkowej mobilizacji? Z własnego przykładu wiem, że po kilkumiesięcznej przerwie w ćwiczeniach ciężko jest mi wrócić do regularnego wysiłku fizycznego. 

Przeczytaj także

20 komentarzy

  1. Z tego co pisalas masz PCO? Polecam diete z produktami z niskim indeksem glikemicznym... ponoc jest bardzo dobra i pomaga w jakims stopniu w zajsciu w ciaze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę musiała o niej poczytać. Chociaż w ubiegłym roku byłam u dietetyczki i głównie zalecała mi dietę niskowęglowodanową - a w przypadku starań o dziecko zalecała wybieranie produktów bogatych w kwas foliowy.

      Usuń
    2. Kasia ma rację! U mnie tablica z indeksem glikemicznym wisi na lodówce.
      Prawda jest taka, że jak już wpadnę w rytm zdrowego odżywiania i generalnie trybu życia jest ok, ale jak przerwę powroty są trudne :P
      Powodzenia! :)

      Usuń
    3. Gdy pewna pani profesor zdiagnozowala u mnie PCO to pirwsze co, kazala przejsc na diete... zero slodyczy, zero prodyktow z maki pszennej, ciemny ryz, ciemby chleb, ciemny makaron... ja zamiast cukrem, slodzilam herbate syropem z agawy... nawet miod powinno sie wyeliminować... Ponoc naprawde ta dieta pomaga zajsc w ciaze.

      Usuń
    4. Od wczoraj z uwagą czytam o tym całym indeksie glikemicznym, i myślę, że postaram się spróbować. Dzięki za rady! :)

      Usuń
  2. Ja zdecydowanie potrzebuję dodatkowej mobilizacji. Mój mąż natomiast twierdzi, że w kwestii ćwiczeń to nade mną z batem albo kijem trzeba stać;p
    Dietę zaczęłam i znowu odpuściłam, jakoś tak miałam przestój we wszystkim i się mi nic nie chciało. Ale teraz znowu mam motywację. Nie chodzi już nawet o samo chudnięcie (choć i to by się przydało, aczkolwiek u mnie znikają cm a nie kg ostatnio). Chciałabym poregulować hormony i przygotować organizm na to, co może go czekać.
    Trzymam za Ciebie kciuki :))

    OdpowiedzUsuń
  3. ja odstawilam czekolade...jemy duzo salatek owocowych i warzywnych... robie sama chipsy z jablek...chleby i ciasta pieke na mace zytniej,razowej i orkiszowej...Duzy dzieki temu schudl 2 kg :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ciasta również piekę na mące razowej, ale to też jest jakby nie było słodkie :) Co do czekolady, to w lodówce zazwyczaj trzymamy 70% gorzką czekoladę, której kostka idealnie zaspokaja nagłą ochotę na coś słodkiego.

      Usuń
  4. Ależ apetytu mi narobiłaś tym zdjęciem :) powodzenia we wdrażaniu diety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ! :)
      Takie warzywa z własnego ogródka są najsmaczniejsze.

      Usuń
  5. Powodzenia !!!! U Mnie bywa różnie z dietami, zazwyczaj w weekend pozwalam sobie na coś słodkiego, nigdy nie odmawiam upieczonego ciasta przeze mnie lub domowego, własnej roboty! Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dzisiaj też miałam ochotę na coś słodkiego, więc upiekłam muffiny z razowej mąki - zjadłam jedną, a pozostałe 11 oddałam ;)

      Usuń
  6. ciężko jest wrócić to fakt...ja muszę się strasznie mobilizować ;)
    powodzenia trzymam kciuki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Canno a możesz podać przepis na ten chlebek z cukinii? :):)

    Miłego dnia Anna A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to muszę z teściem porozmawiać ;) Bo to on go piecze :)

      Usuń
    2. Byłoby super:) A Ty sama pieczesz może jakiś chlebek? Szukam sprawdzonych domowych przepisów.

      Anna A.

      Usuń
    3. Chleba nie, ale od czasu do czasu piekę bułki z twarogu i płatek owsianych :)

      Usuń
  8. Mogę prosić o przepis?

    Anna A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teściu robi według tego przepisu: http://mouth-wateringeats.blogspot.com/2014/08/buki-z-cukinia-najsmaczniejsze-buki.html - tylko zamiast ziół dodaje orzechy włoskie.

      Usuń
  9. Dziękuję

    Anna A.

    OdpowiedzUsuń


Facebook

zBLOGowani

zBLOGowani.pl

statystyki