PRZEPROWADZIŁAM SIĘ I PISZĘ TERAZ TUTAJ

Migawki sierpniowe (Instamix)

12:58

     W niedzielę wieczorem wraz z mężem wróciłam do domu. Dziwne były te dni, które tak naprawdę po raz pierwszy od ślubu spędziliśmy oddzielnie. Ale jakkolwiek to zabrzmi, to chyba potrzebowaliśmy tego: aby choć na chwilę od siebie odpocząć i móc za sobą zatęsknić. Poniżej migawki z sierpnia, nie ma tego dużo, ale myślę, że tego rodzaju posty będą pojawiały się co miesiąc.
     Udanego tygodnia!

     P.s. Muszę nadrobić zaległości u Was...



 
*
Jestem też tutaj:

Przeczytaj także

18 komentarzy

  1. Czy ja dobrze widzę? Kopiec kreta? :D
    Oj uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie :) Nawiasem mówiąc też go lubię, ale na zdjęciu jest tarta z owocami i kremem mascarpone :)

      Usuń
  2. bardzo lubię oglądać takie migawki więc cieszę się,że będą się pojawiać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam Cię na moje pierwsze urodzinowe candy :)

      Usuń
  3. Odpoczywanie od siebie to też ważna sprawa (i umiejętność).

    I jak Wiśniewski?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile "Na fejsie z moim synem" męczyłam przez dwa tygodnie i przeczytałam zaledwie trzydzieści parę stron, tak "Grand" przeczytałam w kilka dni :)

      Usuń
    2. To chyba zajrzę do tej książki, bo aż na 3 fotkach ją umieściłaś :) Poproś Wiśniewskiego o takie samo wsparcie do promocji bloga :)

      Usuń
  4. świetne są takie "migawki" ;) Ma się wszystko w jednym miejscu i patrząc na każde zdjęcia przywoływane są różne wspomnienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super migawki :)
    to jakaś sałatka z jajkiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, i to bardzo prosta: sałata lodowa, pomidory, ogórek i przepiórcze jajka. Do tego dresing z cytryny, oliwy i octu winnego.

      Usuń
  6. Jak tu u Ciebie przyjemnie. Sliczne te kuchenno- ksiazkowe migawki. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  7. Podsumowując, sierpień u Ciebie kochana był piękny, sielski i smaczny:)
    BUZIAKI

    OdpowiedzUsuń
  8. http://schocollate.blogspot.de/2014/09/the-versatile-blogger-award.html
    zostalas nominowana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie małe "przerwy" są dobre dla każdego związku :)

    P.S. Nominowałam Cię do udziału w libster blog award :)
    http://networkerka.blogspot.com/2014/09/libster-blog-award-czyli-kilka-faktow-o.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie zdjęcia mi się bardzo podobają:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pieseł ładny :-) Sałatkę z jajkiem lubię :-) A ciacho wygląda pysznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie migawki z naszej codzienności :)

    OdpowiedzUsuń


Facebook

zBLOGowani

zBLOGowani.pl

statystyki