PRZEPROWADZIŁAM SIĘ I PISZĘ TERAZ TUTAJ

Siedem faktów o mnie

12:12

     Nie było mnie przez kilka dni, więc dziś wracam z postem dotyczącym siedmiu faktów, do którego zostałam nominowana przez Schocollę.



     Siedem faktów o mnie:
  1. Studia licencjackie ukończyłam na kierunku filozofia (!)
  2. Urodziłam się 13 grudnia (w piątek) i przez całe życie "prześladuje" mnie ta trzynastka.
  3. Jako nastolatka byłam bałaganiarą, obecnie lubię wokół siebie porządek i źle śpię, gdy jest wokół mnie rozgardiasz.
  4. Od dziesiątego roku życia noszę okulary, i wcale się z nimi nie rozstaję.
  5. Uwielbiam herbaty, i mogłabym je w kółko kupować. Obecnie w kuchennej szafce mam ponad dziesięć opakowań (!)
  6. W swoim doświadczeniu zawodowym miałam krótki epizod jako organizator wyjazdów integracyjnych, konferencji oraz wesel.
  7. Jestem typowym nocnym markiem: potrafię siedzieć do późnych godzin nocnych, ale potem to odsypiam.
     Nie będę nominowała nikogo do tej zabawy, jeżeli ktoś ma ochotę napisać o sobie siedem faktów to zapraszam do napisania takiego postu, i zamieszczenia linku z odnośnikiem poniżej.

     Miłego tygodnia!

Przeczytaj także

21 komentarzy

  1. ja noszę okulary od 4 klasy podstawówki :)

    wzięłam udział w zabawie, wklejam linka:
    http://sissi1910.blogspot.com/2014/09/the-versatile-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kiedyś "nosiłam" okulary, ale teraz okazuje się któryś rok z rzędu, że ich nie potrzebuję i chwała za to, bo nienawidzę okularów... nawet przeciwsłonecznych nie noszę. Przeszkadzają mi :)
    Fajnie dowiedzieć się czegoś więcej o Tobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziekuje za to wyznanie :*
    ja nosilam okulary w podstawowce,pozniej nie musialam a teraz znow nosze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainteresowałaś mnie bardzo pkt 1 i 6 :)
    Ja nocnym markiem byłam i bardzo za tym tęsknię...dziś zawsze po godz.22 oczy mi się same zamykają...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio też chodzę dość wcześnie spać, bo oczy same mi się zamykają ze zmęczenia ...

      Usuń
  5. Punkt 6 zainteresował i mnie :)
    Herbaty uwielbiam :) różniaste :) ale u mnie i tak wygrywa kawa :)
    Okulary...witam w klubie okularnic :)
    Spokojnego tygodnia :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz kochana też lubię siedzieć długo, ale wcześnie lubię wstawać:) Herbaty to też moja słabość!
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie lubię sobie rano pospać, bez pośpiechu napić się herbaty / kawy - ale takie chwile zdarzają się rzadko.

      Usuń
    2. I ja to rozumiem! Pewnie dlatego, że mam tak samo.

      Usuń
  7. Kolejna/y bloger/ka po filozofii. :) :) Coś w tym musi być. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kto jeszcze po ? ;)
      Mnie bardziej skusiła specjalizacja niż sam kierunek (komunikacja i mediacje społeczne).

      Usuń
    2. Teraz nie wymienię, żeby nie pomylić, ale na pewno Van Furio, ja też mam to za sobą, a kilka osób też się ujawniło, jednak szczerze mówiąc, nie pamiętam kto to i nie chcę pomylić.

      Usuń
  8. Mamy kilka punktów wspólnych - 3, 5 i 7. Poza tym też noszę okulary i nie rozstaję się z nimi (zdarzyło mi się z okularami na nosie wejść pod prysznic czy położyć się spać), ale mam je od 13 roku życia. W liceum przez pewien czas rozmyślałam o pójściu na filozofię, ale w końcu zrezygnowałam z tego pomysłu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami zdarza mi się, że podczas wieczornego czytania książki zasnę w łóżku z okularami na nosie. Filozofia w moim przypadku to czysty przypadek, bardziej interesowała mnie specjalizacja: komunikacja i mediacje społeczne.

      Usuń
  9. Uwielbiam herbaty tak jak Ty. Bardzo często wracam ze sklepu z nowym nabytkiem. Piję herbatę cały rok, a jesienią i zimą to mój obowiązkowy napój.
    Noszę okulary tak jak Ty, tylko że ja od 3 roku życia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Praktycznie we wszystkim się różnimy :) Oprócz tego spania w bałaganie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj! :)
    Odnalazłam troszkę siebie w tych faktach ;)

    Pozdrawiam! :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  12. no proszę :) fajnie się tak czyta o kimś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja współlokatorka też się tak lubowała w herbatach - miała chyba ze 20 opakowań w szafce :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ja zawsze lubiłam porządek :)
    też uwielbiam herbaty :)

    OdpowiedzUsuń


Facebook

zBLOGowani

zBLOGowani.pl

statystyki