PRZEPROWADZIŁAM SIĘ I PISZĘ TERAZ TUTAJ

Migawki październikowe

22:00

Przychodzę dzisiaj z kolejną porcją migawek z mijającego dzisiaj października. Jak zwykle wiele się działo, i nie zawsze był czas na pstrykanie zdjęć. Ten miesiąc rozpoczęliśmy wraz z mężem od wyjazdu do mojego rodzinnego domu. Natomiast kilka dni później rozpoczęłam szkolenie, na które zapisałam się tuż po mojej obronie. To właśnie dzięki temu szkoleniu miesiąc październik był dla mnie miesiącem... pozytywów, a raczej poszukiwania pozytywnych aspektów w codzienności.
W dalszym ciągu próbuję różnych eksperymentów w kuchni i staram się w miarę możliwości zdrowo gotować. Nigdy nie korzystam z gotowych przepisów, w gotowaniu zazwyczaj opieram się na intuicji. W tym miesiącu po raz pierwszy zrobiłam schab nadziewany śliwką i wyszedł wyśmienity!

W wolnych chwilach natomiast próbowałam się zrelaksować w miarę możliwości i wyznaczyłam sobie nowe postanowienie polegające na ... częstszym czytaniu książek. Udało mi się również zrobić porządek ze zdjęciami ślubnymi, i w ten oto sposób wszystkie został wklejone do naszego albumu. Ten miesiąc był dla mnie trudny, ponieważ obfitował w nowe problemy i zmartwienia, które będą się ciągnęły przez najbliższe miesiące. To właśnie dlatego tak ważne jest dla mnie odnajdywanie jakichkolwiek pozytywów w tym wszystkim.
A jak Wam minął październik?

*
Jestem też tutaj:

Przeczytaj także

10 komentarzy

  1. Październik był dla mnie stresujący. Kończy się jednak całkiem dobrze i oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezwykle szybko...czas ostatnio ucieka mi między palcami jak szalony.

    OdpowiedzUsuń
  3. Październik był piękny i smaczny, ale listopad też na pewno taki będzie!!!
    ściskam kochana

    OdpowiedzUsuń
  4. Szybko minął październik. Dwa miesiące i koniec roku. Eh.. Odnajdywanie choćby najdrobniejszych pozytywów na pewno nie zaszkodzi ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedyne słowo jakie przychodzi mi na myśl, to SZYBKO minął mi październik..
    Piękne to pierwsze zdjęcie..

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny październik jawi się na Twoich zdjęciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. październik był wspaniały! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja lubię podpatrywać gotowe przepisy i często je modyfikuję na swój sposób :-)

    OdpowiedzUsuń


Facebook

zBLOGowani

zBLOGowani.pl

statystyki