PRZEPROWADZIŁAM SIĘ I PISZĘ TERAZ TUTAJ

Kazimierz Dolny

13:14

Po wielu miesiącach czekania i ciągłego przekładania urlopu, a wraz z tym krótkiego poślubnego wyjazdu, mogę stwierdzić, że w końcu nadejdą te dni. Kilka godzin temu odebrałam wiadomość o potwierdzeniu naszej rezerwacji w hotelu, i teraz pozostało pozamykać wszystkie obecne sprawy, spakować się i wyjechać. Hotel, który wybraliśmy (dość spontanicznie) to Kazimierzówka, mam nadzieję, że miło będziemy wspominać pobyt w tym miejscu. 

Po tytule postu wiecie już, że miejscowość, na którą w końcu się zdecydowaliśmy to Kazimierz Dolny. Byłam tam kilka lat temu przejazdem podczas praktyk studenckich, gdzie załapałam się jako opiekun wycieczki klasowej - już wtedy miasto mnie bardzo urzekło.

Źródło: www.wikipedia.pl

Na chwilę obecną plan jest taki, że zatrzymujemy się na cztery dni w Kazimierzu Dolnym, a potem na kolejne cztery dni jedziemy do Cieszyna. Przed nami podróż przez całą Polskę, której nie mogę się doczekać. A może ktoś z Was był w którymś z tych miast i poleca jakieś szczególne miejsca, które warto zobaczyć? Zwiedzić? Zjeść dobry obiad/kolację? Jeżeli tak, to zostawcie swoje propozycje w komentarzach.

Tymczasem w pełni zmotywowana zabieram się  do dalszej pracy, w końcu to wszystko samo się nie zrobi. Nowe wyzwanie zawodowe, o którym wspominałam Wam w poprzednim poście spędza mi ostatnio sen z powiek - do marca co prawda jeszcze sporo czasu, ale muszę wszystko przygotować przed urlopem, aby na spokojnie wyjechać. 
Image Map

Przeczytaj także

16 komentarzy

  1. Uwielbiam Kazimierz...piękne miejsce! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie urzekł jakiś czas temu, gdy byłam tam przejazdem.

      Usuń
  2. słyszałam,że tam jest pięknie :) jeszcze nie miałam okazji żeby zwiedzić,a Wy bawcie się dobrze,wypoczywajcie i...czekam na relację foto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Foto relacja na pewno prędzej czy później pojawi się na blogu.

      Usuń
  3. Nigdy tam nie byłam, ale słyszałam same pozytywne opinie :)
    Na pewno będziecie zadowoleni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana jeśli chodzi o Cieszyn to na jesień było tam dużo uciążliwych remontów przez co człowiek nie bardzo orientował się gdzie może jechać i co zobaczyć. Mam nadzieję, że będziecie mieli więcej szczęścia a jeśli dalej będą niedogodności wybierzcie się do Wisły albo Ustronia :-) pozdrawiam i udanego urlopu :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Kasiu, w ogóle to od pewnego czasu szykuję się wysłaniem do Ciebie wiadomości. I zebrać się nie mogę.

      Do napisania ! :)

      Usuń
  5. Nigdy nie byłam, ale mam nadzieję, że kiedyś tam pojadę:)
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę Kazimierza :) a Cieszyn miałam okazję odwiedzić tylko przejazdem..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Cieszynie byłam chyba jedenaście lat temu i też tylko przejazdem.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Nigdy nie byłam ani w Kazimierzu ani w Cieszynie, więc niestety nie podpowiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie byłam w Kazimierzu, ale czytałam o nim, o wąwozach niedaleko i na pewno kiedyś tam kawę wypiję.
    A w Cieszynie byłam. Miasto nad Olzą. Rotunda,która jest na 20 zł to cieszyńska rotunda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy tam nie byłam, ale widzę że warto byłoby się wybrać. Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kazimierz urzekł mnie dawno temu i bardzo się cieszę, że niedługo tam pojedziemy.

      Usuń


Facebook

zBLOGowani

zBLOGowani.pl

statystyki