PRZEPROWADZIŁAM SIĘ I PISZĘ TERAZ TUTAJ

Przedpokój

12:15

Ostatnio wspominałam, że pod koniec lutego mamy zamiar wziąć się za remont salonu, w którym tak naprawdę nie jest dużo do zrobienia: odświeżenie koloru ścian oraz położenie podłogi. Genialnie byłoby, gdyby udało nam się znaleźć jeszcze miejsce na małe biurko dla mnie, gdzie mogłabym pracować.

Jednak od kilku dni przeglądając wnętrzarskie strony internetowe, coraz częściej zastanawiam się nad tym, czy nie skorzystać z tego całego bałaganu, i od razu wyremontować przedpokój. Tutaj - niestety - jest znacznie więcej pracy do włożenia. Przede wszystkim musimy się pozbyć tapet, i ukrytej pod nimi lamperii z farby olejnej. Tylko pytanie co dalej? Czy ponownie, tak jak w sypialni (klik) - bawimy się farbą strukturalną - tym bardziej, że zostało nam jeszcze jedno opakowanie? Czy może wybieramy jakąś ładną tapetę na całość? Czy może jeszcze coś innego? W dużej mierze wszystko zależy też od tego jaki wybierzemy zestaw do przedpokoju. Tymczasowo, po przejrzeniu dziesiątek stron internetowych, moim faworytem jest ten oto zestaw z kolekcji Campus z Meble Wójcik.  

www.agatameble.pl

Istotną cechą naszego przedpokoju jest to, że jest mały i ciemny, to posiada, aż sześć wejść do innych pomieszczeń - w tym do piwnicy. Dlatego bardzo zależy mi na tym, aby wizualnie pomieszczenie wydawało się większe.

Powoli zmieniamy nasze mieszkanie, jak uporamy się z salonem i przedpokojem, pozostaje nam jeszcze jeden pokój - przechodni, do którego wchodzi się, wchodząc do mieszkania; i mały lifting łazienki. Ulepszamy trochę nasze otoczenie, żeby mieszkało nam się nie tylko funkcjonalniej, ale również milej i przyjemniej. W planach nadal mamy wybudowanie Wymarzonego Domku na naszej drugiej działce, ale zanim do tego dojdzie to minie jeszcze parę ładnych lat. 
Image Map

Przeczytaj także

22 komentarzy

  1. my też musimy przemalować i odświeżyć mieszkanko bo od nowości nie było malowane po raz drugi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcecie to robić przed narodzinami maluszka ?

      Usuń
    2. Tak właśnie pomyślałam jak przeczytałam Twój komentarz :)

      Usuń
  2. Bardzo fajny jasny przedpokój :)

    OdpowiedzUsuń
  3. My też odswiezalismy tylko przedpokoj. Białe panele malowałam na bardziej białe ;)
    Lubię jak przedpokoj jest jasny! Powodzenia, pozdrowienia! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogółem bardzo podobają mi się jasne pomieszczenia, a zwłaszcza białe meble, jednak obawiam się tego, że będą się bardzo brudzić. W kuchni wybrałam jaśniejszą podłogę i dzień w dzień muszę ją myć, bo każdą kroplę wody na niej widać.

      Usuń
  4. Wszystko, tylko nie tapety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcemy uniknąć kładzenia gładzi ze względu na astmę męża, więc dla nas tapety to zawsze jakaś alternatywa.

      Usuń
  5. Świetny pomysł bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również! Obejrzałam bardzo wiele zestawów do przedpokoju, jednak żaden nie zrobił na mnie takiego wrażenia jak ten na powyższym zdjęciu.

      Usuń
  6. Powodzenia, bo niestety remonty bywają bardzo uciążliwe, dlatego trzymam kciuki:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten zestaw do przedpokoju wygląda bardzo ładnie. Prosty i elegancki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, dlatego zwrócił moją uwagę.

      Usuń
  8. My właśnie skończyliśmy sypialnię. Okazało się, że ściany były źle zrobione i trzeba było tynkować :/

    My przedpokoju prawie nie mamy obecnie - tyle co szafka na buty i wieszak na kurtki. Duża szafa jest tuż za rogiem. Śmiesznie trochę, bo w kawalerce mieliśmy większy przedpokój ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My w przedpokoju też mamy tylko miejsce na szafkę na buty i wieszak, dlatego właśnie szukam czegoś jasnego, żeby optycznie powiększyć pomieszczenie.

      Usuń
  9. Uwielbiam wszelkiego rodzaju remonty, przemeblowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również ! Mój mąż patrzy tylko na mnie z przymrużeniem oka, zwłaszcza wtedy, gdy późnym wieczorem wpadam na pomysł, aby sprawdzać nowe ustawienie mebli w pokoju.

      Usuń


Facebook

zBLOGowani

zBLOGowani.pl

statystyki