PRZEPROWADZIŁAM SIĘ I PISZĘ TERAZ TUTAJ

Urlop 2015 cz. II: Cieszyn

23:25

Nadeszła pora na kolejne zdjęcia z naszego wyjazdu. Drugim miejscem, które postanowiliśmy odwiedzić to Cieszyn oraz jego okolice. O ile Cieszyn jako miasto nie wywarł na mnie dużego wrażenia, to jego okolice - a zwłaszcza góry, bardzo mi się spodobały. Niestety podczas naszego pobytu w Cieszynie powróciły problemy z moją kontuzjowaną nogą, i przez to nie zobaczyliśmy tyle, ile byśmy chcieli. Czas ten wykorzystaliśmy na spacery po Starym Mieście, które niestety nie wywarło na mnie zbyt wyjątkowego wrażenia. Inna kwestia jest taka, że trudno było znaleźć jakąś ciekawą, dłużej otwartą kawiarnię, o restauracji już nie wspominając. Oczywiście korzystając z okazji, wybraliśmy się z mężem do czeskiego Cieszyna, gdzie udało mi się kupić kilka kosmetyków firmy Alverde. 

Największe wrażenie podczas naszego pobytu w Cieszynie, wywarł na mnie wypad do Wisły, gdzie pomimo lęku wysokości zdecydowaliśmy się na przejażdżkę kolejką linową na Malinkę. Pomimo sporej dawki stresu, wrażenia i krajobrazy, które mogłam dzięki temu podziwiać, były niesamowite. Wiem, że w przyszłości będę chciała znowu to powtórzyć. Prędzej lub później.

W drodze powrotnej do domu zahaczyliśmy jeszcze o nasz kochany Toruń, który uwielbiam o każdej porze roku. Spędziliśmy tam zaledwie dwie godziny, ale znaleźliśmy czas na krótki spacer po Starym Mieście oraz wspólny obiad ze szwagrem.

Łącznie przejechaliśmy ponad 2000 kilometrów. Dziś po naszym wyjeździe, prócz wspaniałych wspomnień i zdjęć pozostało kilka kazimierskich wyrobów, a wśród nich: miód pitny, "Kazimierska herbata o poranku" oraz biała czekolada z zieloną herbatą. To drugi, i ostatni post związany z naszym wyjazdem, mam nadzieję, że Was nimi nie zanudziłam.

Do napisania!















Image Map

Przeczytaj także

11 komentarzy

  1. Świetne zdjęcia! mam nadzieję, że urlop był udany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie zdjęcia. Te zatrzymane chwile do których się wraca z kawą w ręku i uśmiechem na twarzy!

    OdpowiedzUsuń
  3. ani sekundy się nie nudziłam :) świetny wypad!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bez dyskusji masz rękę do chwytania w kadr tego co piękne i co cieszy oko!
    Rewelacyjne zdjęcia, dzięki nim i Twoim opowieściom jestem przekonana że warto odwiedzić to miejsce :)
    Ściskam i udanego weekendu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zimowe obrazki:)
    pozdrawiam serdecznie i życze wiosennego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia. Cieszę się, że urlop był udany :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak fajnie spędzonego urlopu szczerze zazdroszczę :-) A widoki piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne widoki i na pewno wspaniałe wspomnienia pozostające z tego wyjazdu w głowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne widoki. Zazdroszczę wyjazdu, sama chciałabym się w takich klimatach 'oderwać'. Toruń także lubię.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaiste epicka wycieczka i szczerze podziwiam upór związany z lękiem wysokości. Sama boję się wejść na krzesło, na skoczni dostałabym zawału, gratuluję zatem!

    OdpowiedzUsuń


Facebook

zBLOGowani

zBLOGowani.pl

statystyki