PRZEPROWADZIŁAM SIĘ I PISZĘ TERAZ TUTAJ

Urlop

20:57

Uff... w końcu mogę złapać oddech. Dzisiejszy dzień - w zasadzie wczorajszy również - to było istne wariactwo. Wyjazd na dziesięć dni niestety wiąże się z wieloma przygotowaniami, ale większość udało mi się w końcu wszystko ogarnąć. Zostało mi do spakowania parę drobiazgów, i jutro z samego rana wyjeżdżamy. Mam nadzieję, że wyjazd będzie udany i w końcu spędzimy ze sobą na spokojnie trochę czasu. Przed nami cała Polska do przejechania i prawie 2000 km.

Do napisania moi Drodzy!
Image Map

Przeczytaj także

11 komentarzy

  1. Spokojnej drogi i miłego wypoczynku!
    Cieszcie się sobą!
    Ściskam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szerokiej drogi i udanego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego urlopu :) Pakowanie i ogarnianie wyjazdu to zawsze sporo stresu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zatem udanego i miłego urlopowania!!!!
    uściski

    OdpowiedzUsuń
  5. 2000 km? wow ;)
    Udanego urlopowania życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. bawcie się i wypoczywajcie! ładujcie akumulatory na cały rok :))

    OdpowiedzUsuń
  7. zdjęcia, róbcie zdjecia i bawcie się cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niebawem wracacie więc udanego życzyć nie mogę. Mam jednak nadzieję, że bawicie się dobrze:)

    OdpowiedzUsuń


Facebook

zBLOGowani

zBLOGowani.pl

statystyki