PRZEPROWADZIŁAM SIĘ I PISZĘ TERAZ TUTAJ

Już po urlopie!

10:26

Wczoraj, w granicy godziny dwudziestej przekroczyliśmy próg naszego mieszkania. I choć podróż powrotna była bardzo długa - w końcu musieliśmy przejechać całą Polskę -  to wyjazd zaliczamy do jak najbardziej udanych. Całymi dniami spacerowaliśmy i zwiedzaliśmy okolicę, prowadziliśmy długie rozmowy, i zwyczajnie ... mieliśmy czas dla siebie. 

Dziś zjedliśmy śniadanie w naszej kuchni, przy naszym stole ... napiłam się zielonej herbaty ze swojej filiżanki - i cieszę się, że jestem już w domu. Naszym domu. Wiecie jak to jest... wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej. Dziś na spokojnie rozpakowuję nasze walizki, ogarniam mieszkanie po ponad tygodniowej nieobecności - jednym słowem wracam do codzienności. Jutro mam zamiar spotkać się z osobą, która zaangażowała mnie do pewnego projektu i omówić pewne szczegóły. Z urlopu wróciłam z nową energią, i muszę ją dobrze wykorzystać.


Teraz idę poczytać co u Was słychać, ponieważ przez okres mojej nieobecności nazbierało mi się sporo zaległości. Jeżeli chcielibyście zobaczyć jakieś zdjęcia z naszego wyjazdu, to na pewno pojawi się taki wpis - tymczasem mogę Was zaprosić na Facebook'a (klik) lub Instagrama (klik), gdzie na bieżąco pojawiały się jakieś migawki. 
Image Map

Przeczytaj także

3 komentarzy

  1. Zgadzam się najlepiej w domku:)
    uściski

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że wróciliście w tak dobrych nastrojach :)
    Widziałam zdjęcia-cudowne! :)
    Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń


Facebook

zBLOGowani

zBLOGowani.pl

statystyki