PRZEPROWADZIŁAM SIĘ I PISZĘ TERAZ TUTAJ

Balkonowe inspiracje

12:31

W ubiegłym tygodniu zastanawiając się nad tym, w jaki sposób zaaranżować nasz mały balkon - szukałam różnych inspiracji. W ostateczności wybór padł na palety, dzięki którym jak wiadomo można uzyskać różnego rodzaju efekty. W naszych obecnych czterech kątach bardzo brakuje mi ogrodu, gdzie można przysiąść z książką lub z kubkiem herbaty, dlatego też właśnie postanowiłam zaaranżować nasz balkon w taki sposób, abyśmy mieli gdzie posiedzieć w długie, letnie wieczory.

www.lovingit.pl

www.lovingit.pl

www.archnet.pl

www.deccoria.pl

Palety mam już zamówione. Tuż po świętach będziemy mieć pierwszy transport, bo wszystkiego niestety nie uda nam się przewieźć za jednym zamachem - pomimo dużej pojemności naszego samochodu, to jednak nie jest to samochód dostawczy.

A Wy w jaki sposób aranżujecie swoje balkony? Coś na nich robicie?

P.s. I jeszcze jedna kwestia organizacyjna. Otóż jeżeli obserwujecie mnie na Facebooku (jeżeli nie, to zachęcam) pamiętajcie o tym, aby zaznaczyć "otrzymuj powiadomienia" - w innym przypadku nie będziecie otrzymywać aktualizacji i powiadomień.

Image Map

Przeczytaj także

12 komentarzy

  1. Pomysł świetny! Mam nadzieję, że okaże się też wygodny. Palety są dość uniwersalne i dużo jest pomysłów jak je wykorzystać. :) Czekam na efekt końcowy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się pierwsze i drugie zdjecie... super!
    Powodzenia w realizacji planów balkonowych!
    uściski

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne inspiracje, Wiele bym dała aby móc tak sobie balkon urządzić - może kiedyś będzie mi to dane. Rozmarzyłam się.

    p.s.Mam nadzieję, że pochwalisz się jak projket balkonowy zostanie juz zrealizowany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jak będzie już ostateczny efekt to na pewno na blogu pojawią się jakieś migawki :)

      Usuń
  4. Zakochałam się w pierwszych dwóch zdjęciach :) Przepiękne!
    Marzy mi się taki wypoczynkowo-balkonowy kącik! :)
    Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi pierwsze dwa zdjęcia również najbardziej przypadły do gustu.

      Usuń
  5. Super inspiracje. My aktualnie robimy sobie łóżko z palet :D Pierwsza warstwa już jest, jeszcze drugą trzeba oszlifować i pomalować.

    Jestem ciekawa efektu u Was :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobry pomysł z paletami. :) U mnie na tarasie stoi już nowy komplet wypoczynkowy z techno-ratanu, wcześniej miałam wiklinowy, ale się nie sprawdził. Po dwóch latach trafił do kominka. :)
    Donice też już przygotowane, niech się jeszcze cieplej zrobi, a kwiaty się pojawią. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiklina chyba szybko się niszczy. Mam nadzieję, że palety posłużą nam na lata :)

      Usuń
  7. Na moim malutkim balkonie zamierzam postawić dużą donicę z kwiatami...resztę miejsca zajmie suszarka na pranie :)
    Na szczęście kiedy odwiedzam rodziców w weekendy, mam do dyspozycji hamak, ławeczkę i taras, by móc się zaszyć i poczytać książkę :) I takie same atrakcje mam w planie mieć w swoim domku za kilka lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie na balustradzie mam zamiar powiesić 2-3 doniczki z kwiatami; poza tymi paletami to na balkon wejdzie już tylko suszarka na pranie, ale w końcu nie będzie ona tam stała całymi dniami :)

      W takim bądź razie mamy podobne plany :)

      Usuń


Facebook

zBLOGowani

zBLOGowani.pl

statystyki