PRZEPROWADZIŁAM SIĘ I PISZĘ TERAZ TUTAJ

Wiosenne porządki

12:52

Uwielbiam tę porę roku, kiedy to wszystko budzi się do życia, a trawa coraz bardziej zaczyna przypominać kolor zielony. To właśnie wiosna sprzyja (bynajmniej w moim przypadku) bardziej motywująco na wprowadzanie zmian w moim życiu, aniżeli Nowy Rok. Po prostu, najzwyczajniej w świecie, w okresie wiosennym mam znacznie większą motywację do działania. Kalendarzową wiosnę co prawda rozpoczęłam od poprowadzenia szkolenia, o którym wspominałam w poprzednim wpisie - jednak od wczoraj intensywnie wzięłam się za wiosenne porządki. Jeszcze wiele przede mną do zrobienia, ale na swojej liście mogę już skreślić parę pozycji.  Jednak głównym moim celem jest zrobienie porządków w szafach i przejrzenie wszystkiego, co się w nich znajduje - nie lubię, gdy zalegają gdziekolwiek niepotrzebne rzeczy. Dlatego też wczoraj zrobiłam porządek w swojej szafie, przejrzałam wszystkie ubrania, które posiadam. Odłożyłam te, których nie noszę od dłuższego czasu. Zastanowiłam się nad tym, co jeszcze ewentualnie by mi się przydało na ten wiosenny okres.

Jednak gruntowne porządki rozpoczęłam od kuchni. Na kuchennym parapecie postawiłam wczoraj doniczki ze świeżo posianymi ziołami, już nie mogę się doczekać kiedy to będę mogła cieszyć się ich smakiem i zapachem. 


Image Map

Przeczytaj także

6 komentarzy

  1. porządki w szafie dopiero przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świeże ziółka na wiosenkę to jest to! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosenne porządki już za mną... tez lubię ten czas, gdy wszystko w domu jest takie świeże i na zewnątrz też!
    wiosennie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja porządki rozpoczęłam :P reszta czeka na kontynuację :)
    Świeże zioła na kuchennym parapecie marzą mi się od dawna, i póki co w marzeniach pozostały. Dziś z Zuzią zasiałam rzeżuchę :P
    Uściski! :):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. porządki w szafach już za mną, ale na liście jeszcze są wiosenne porządki w kuchni chociażby :)
    Ziółka i doniczki - super! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakbym o sobie czytała - wiosna daje mi niezłego kopa do działania :)

    OdpowiedzUsuń


Facebook

zBLOGowani

zBLOGowani.pl

statystyki