PRZEPROWADZIŁAM SIĘ I PISZĘ TERAZ TUTAJ

Wiosna

15:35

Niedawno wraz z mężem wróciliśmy z krótkiego, wiosennego, a zarazem pierwszego od dłuższego czasu spaceru - niestety kontuzja w dalszym ciągu uniemożliwia mi poruszanie się w takim stopniu, w jakim bym chciała. Teraz siedzę w kuchni, piję kolejną herbatę i słucham muzyki. Obiad powoli dochodzi w piekarniku, a ja po prostu cieszę się chwilą i promieniami słońca, które wpadają do mojej kuchni. Jedno jest pewne - w powietrzu czuć wiosnę, w ogródku przy domu zakwitły przebiśniegi.


Spacer, choć bardzo krótki, sprawił mi bardzo dużo radości - oczywiście, swoje kroki skierowaliśmy ku naszej działce. Bardzo lubię tam chodzić, schować się w cieniu gałęzi orzecha włoskiego, przemyśleć pewne sprawy, naładować się dobrą energią. Wiem, że minie jeszcze kilka lat zanim zaczniemy działać cokolwiek odnośnie Wymarzonego Domku, ale za każdym razem, gdy jestem tam na działce i zamykam oczy, w wyobraźni widzę jasną kuchnię z drewnianymi blatami, salon z dużymi oknami od strony ogrodu... można się rozmarzyć. Zanim jednak przejdziemy do realizacji naszego marzenia, to musimy poczynić pewne inne inwestycje, bez których nie jesteśmy w stanie ruszyć z budową. A z drugiej strony, gdyby budowa naszego domku przyszła zbyt łatwo, radość byłaby znacznie mniejsza.

Mamy swoje marzenia, plany..., które z czasem chcemy realizować i wprowadzać w nasze życie.

Przeczytaj także

20 komentarzy

  1. Wiosna dzisiaj pełną gębą. Ciepło, słońce, aż chce się spacerować. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za mną od dwóch dni chodzi spacer nad morzem :)

      Usuń
  2. Przebiśniegi - uwielbiam :)
    Dziś teściowa przyniosła mi w doniczce krokusy, które mam zamiar zanieść do przedszkola, bo panie nauczycielki razem z dziećmi tworzą kącik wiosenny :)
    Spacery przy pierwszych wiosennych promieniach słońca są niesamowite i dają pozytywnego kopa :)
    Trzymam kciuki za realizację Waszych planów! :)
    Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do realizacji tych dużych planów, jeszcze zostało nam dużo kroków do poczynienia. A słońce, nawet zimową porą dodaje niesamowitą ilość energii.

      Usuń
  3. Ja jestem strasznie niecierpliwa, jeśli chodzi o marzenia ;) Ale czasem nie ma innej opcji. Fajnie, że macie plan, oby szedł bez problemów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, często chciałabym już mieć teraz, w tej chwili, natychmiast :)

      Usuń
  4. U mnie było dziś bardzo wiosennie... cudownie po prostu:)
    Życzę ci kochana słonecznego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety dzisiaj buro i ponuro za oknem, aż się odechciewa wszystkiego :)

      Usuń
  5. U nas również wiosna. Niestety nadal jesteśmy uziemieni przez choroby. Swój dom to coś pięknego. Powodzenia Kochani.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz - teraz nie możemy narzekać, bo w rodzinnym domu męża mamy swoje mieszkanie: trzy pokoje + kuchnia + łazienka, do tego osobne wejście - więc jesteśmy sami. Jednak swój dom, własne cztery kąty to coś innego :)

      Dużo zdrówka!

      Usuń
  6. ach czuć tą wiosnę i u Ciebie :-)
    pozdrowionka ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas również wiosna pełną parą :)
    A marzyć i planować uwielbiam - jestem od tego ekspertem.

    Wracaj szybko do zdrowia, pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój brat kiedyś się śmiał, że gdyby mieli karać za marzenia, to spędziłabym całe życie w więzieniu ;)

      Usuń
  8. Też właśnie popijam zieloną herbatkę :-) a własny domek to moje marzenie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba dużo osób marzy o swoim własnym domku, niektórym marzy się własne mieszkanie... ja jednak nie mogłabym mieszkać w mieszkaniu - potrzebuję ogrodu, zwłaszcza w cieplejsze miesiące.

      Usuń
  9. Budowa to trudny temat. Wiem ile nerwów i łez może ze sobą przynieść, rodzice męczyli się latami bo ciągle szło coś nie tak. Więc życzę żeby u Was było łatwo i dobrze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z budowami to już chyba tak jest, że bardzo lubią się przeciągać.

      Usuń
  10. W powietrzu czuć juz zapach tej wiosny! :-) u nas dzisiaj było pięknie - aż zupełnie inaczej siedziało się w prac, gdy słoneczko świeciło i klienci w dobrych humorem przychodzili :)
    Jakoś przy tej porze roku najłatwiej coś zaplanować,bo energii masa i aż się wszystkiego chce :-)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że ta pora roku szczególnie sprzyja dobrej energii i zmianom wprowadzanym w życie.

      Usuń


Facebook

zBLOGowani

zBLOGowani.pl

statystyki