PRZEPROWADZIŁAM SIĘ I PISZĘ TERAZ TUTAJ

Gryczane muffiny

09:36

Jeżeli śledzicie mojego bloga na bieżąco, dokładnie wiecie, że od pewnego czasu ze względu na swoje problemy zdrowotne musiałam przejść na dietę z niskim indeksem glikemicznym. W ten oto sposób, zrewolucjonizowałam przepis na muffiny w taki sposób, aby ten indeks glikemiczny był  jak najniższy. 




Tak jak w przepisie na czekoladowe muffiny należy w jednej misce połączyć wszystkie produkty suche, natomiast w drugiej misce wszystkie produkty mokre. Następnie mokre produkty wlewamy do suchych i mieszamy delikatnie łyżką. W ten sposób przygotowane ciasto wkładamy do foremek, posypujemy delikatnie brązowym cukrem i pieczemy w nagrzanym piekarniku do 150 stopni przez 20/25 minut.


Jak widać przepis jest banalnie prosty. A smak? Jest zupełnie inny, ciasto pomimo, że z wyglądu wydaje się mokre okazało się dość suche, ale nadal smaczne i uważam, że jest to jakaś dobra alternatywa dla klasycznych muffin.

Image Map

Przeczytaj także

5 komentarzy

  1. wyglądają kusząco :) muszę zaopatrzyć się w foremki :)
    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. mmmmm...pyszne!
    razowo-owsiane próbowałaś?
    tulę wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pysznie wyglądają te muffinki:) Na pewno skorzystam z przepisu:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy takich nie jadłam, ale fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To będzie nowość w moim menu :)
    Dzięki za pomysł na podwieczorek :)

    OdpowiedzUsuń


Facebook

zBLOGowani

zBLOGowani.pl

statystyki