PRZEPROWADZIŁAM SIĘ I PISZĘ TERAZ TUTAJ

Obiektyw(nie)

18:22

Dzisiaj przychodzę do Was ze zdjęciami. Otóż wczoraj zakupiłam w jednym z dyskontów trzy obiektywy do telefonu. Wśród nich prócz obiektywu do zdjęć makro, znajduje się obiektyw szerokokątny oraz tzw. rybie oko. Wiadomo, że zdjęcia nie są na miarę dobrej lustrzanki, ale myślę, że efekt jest zadowalający.

I dzisiaj doszłam do wniosku, że bardzo mi tego brakowało, takiego czasu tylko dla mnie. Pamiętam taki moment w swoim życiu, kiedy to zabierałam tylko aparat i szłam przed siebie. Robiłam dziesiątki zdjęć. Lubiłam to. Teraz brakuje mi tylko dobrego aparatu, żeby to robić, ale myślę, że z czasem taki sobie sprawię... Tymczasem cieszę się z tego, co mam.

Zapraszam do oglądania.









Image Map

Przeczytaj także

22 komentarzy

  1. Piękne zdjęcia ! Naprawdę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego co czytam to sporo osób się skusiło na te obiektywy :) Bardzo ładne zdjęcia wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że ze względu na fajną cenę - dwadzieścia parę złotych.

      Usuń
  3. super :)

    a ja własnie zaczynam zabawę swoim aparatem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A w jakim sklepie te obiektywy, jesli moge spytac?
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze zdjęcia!!!
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm.. a mi się te zdjęcia w ogóle nie podobają. Po pierwsze zero ostrości, po drugie szumy, nie skusiłabym się na taki badziew :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaczarowałaś mnie tymi zdjęciami ;)
    Mnie ciągle brakuje czasu dla siebie - też chętnie wzięłabym aparat i sfotografowała piękną przyrodę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. PS. Zapomniałam się podpisać - mała-myśl
    Chyba coś przestawiałaś w ustawieniach, bo nie mogę dodawać komentarzy tak jak wcześniej, ale to nic. Ten komentarz jest informacyjny ;]
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. wow efekty cudowne! chcemy więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że co jakiś czas będą się pojawiały jakieś zdjęcia :)

      Usuń
  10. Zdjęcia robię tylko na bloga i nie mam za bardzo ochoty uczyć się sztuki fotografowania, ale przyznaję,że kiedy wychodzę z aparatem na łowy, to czas przestaje się liczyć - ktoś mógłby powiedzieć "czuję flow" :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fotografowanie to moja pasja i nie podchodzę do tego na poważnie :)

      Usuń


Facebook

zBLOGowani

zBLOGowani.pl

statystyki