PRZEPROWADZIŁAM SIĘ I PISZĘ TERAZ TUTAJ

Pomysł na pierwszą rocznicę ślubu

23:49

Od dłuższego czasu zastanawiałam się nad tym w jaki sposób wraz z mężem możemy uczcić naszą pierwszą rocznicę ślubu. Jakiś czas temu wspólnie wpadliśmy na pomysł, żeby wyjechać sobie gdzieś na weekend. Pomysł świetny - tylko pojawiało się pytanie gdzie? Do wczoraj myślałam, że nic nie wyjdzie z naszego pomysłu, ale bardzo się pomyliłam. Wczorajszego wieczoru wynajęłam domek 50 metrów od morza na Mierzei Wiślanej - i już nie mogę się doczekać naszego wyjazdu. 

Oprócz tego, zamówiłam w końcu również z tej okazji prezent dla mojego męża, nad którym dość długo się zastanawiałam - ale w końcu podjęłam ostateczną decyzję. Mam tylko nadzieję, że będzie z niego zadowolony, a przede wszystkim się spodoba.

A Wy drogie mężatki, jakie miałyście pomysły na pierwszą rocznicę ślubu?


Image Map

Przeczytaj także

3 komentarzy

  1. wspaniała będzie ta Wasza rocznica :)
    my również zrobiliśmy sobie z tej okazji wycieczkę :)
    buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. ojezu ja to pierwszej juz nie pamiętam jak spędziliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę wspaniałej rocznicy:) i dużo radości:)
    uściski cieplutkie:)

    OdpowiedzUsuń


Facebook

zBLOGowani

zBLOGowani.pl

statystyki