PRZEPROWADZIŁAM SIĘ I PISZĘ TERAZ TUTAJ

Rodzinny weekend

10:25

Jak mija Wam długi, czerwcowy weekend? 

My kilka godzin temu pożegnaliśmy naszych czerwcowych gości: mojego brata z rodzinką, a wraz z tym z moim chrześniakiem. W ten oto sposób ostatnie dni spędziłam na zabawach z Michasiem, i rozmowach z bratową, bo zarówno mój mąż, jak i brat przez co najmniej połowę czasu grali namiętnie w Fifę na Playstation. To był fajny czas przepełniony rozmowami, smacznym jedzeniem i czasem spędzonym wspólnie - szkoda tylko, że tak rzadko się spotykamy. 


Gdy wraz z moim bratem byliśmy dziećmi - bardzo często się kłóciliśmy, dokuczaliśmy sobie nawzajem - z tendencją taką, że to bardziej on mi, niż ja jemu. Nie ma co ukrywać również, że mottem mojego brata swojego czasu było: dzień bez wnerwiania siostry, to dzień stracony. Obecnie, pomimo tego, że już jesteśmy dorośli, i każde z nas ma swoje rodziny to na twarzy mojego brata nadal pojawia się taki sam szelmowski uśmiech, gdy zrobi mi jakiegoś psikusa jak wtedy, gdy byliśmy dziećmi. Jednak pomimo tego, że mamy bardzo różne charaktery, i nie jesteśmy do siebie za bardzo podobni - to mamy identyczne niektóre zachowania. Wcześniej sobie z tego nie zdawałam sprawy, i dopiero spostrzegłam to w ostatnich dniach.

Relacje pomiędzy rodzeństwem są różne. Osobiście na kontakty z moimi braćmi nie narzekam, i uważam, że są bardzo dobre - jednak w życiu różnie bywa. Czasami rodzeństwo się o coś poróżni, pokłóci i zrywa całkowicie ze sobą kontakt i nie wiedzą co u siebie słychać, a czasami mają ze sobą bardzo dobry kontakt. A Wy macie rodzeństwo? Jakie są Wasze relacje?

Image Map

Przeczytaj także

11 komentarzy

  1. Ja jestem jedynaczką i wcale mi to nie przeszkadza :) Lubię spokój i samotność, nie nudzę się ze sobą :) Chociaż chciałabym mieć starszego brata, który by mnie bronił i straszył moich chłopaków :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mam trzy siostry!! NAJCUDOWNIEJSZE:)
    kochana, wspaniałej reszty weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam brata. I chyba odwrotnie jak u Ciebie, kiedyś mieliśmy super relacje, ale odkąd brat się ożenił, to szkoda słów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety czasami bywa tak, że ludzie pod wpływem osób trzecich się zmieniają.

      Usuń
  4. Mam młodszego o dwa lata brata. Nasze relacje zawsze były dobre, ale od kilku lat mam wrażenie, że są jeszcze lepsze. Wiem, że możemy na siebie liczyć. Bardzo cieszę się, że kupił mieszkanie niedaleko mnie. Także 10-15 minutowy spacerek i możemy się widywać.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ja ze swoim bratem mieszkamy od siebie ponad 120 km :)

      Usuń
  5. Ja mam brata, teraz już jesteśmy dorośli, ale mimo to - czasami zdarza nam się - sobie podokuczać. A ogólnie rzecz ujmując - dobrze się dogadujemy ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też, pomimo, że już dorośli to robimy sobie czasem jakieś psikusy.

      Usuń
  6. mam młodszą siostrę i zawsze miałyśmy super relacje, tak jest do dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam dwie siostry i całkiem dobre relacje z każdą. Muszę jednak dodać, że czasem jesteśmy sobie bliższe a czasem dalsze.. to zależy od czasu jaki przechodzimy i pewnie jeszcze kilku innych czynników. Dla mnie najwazniejsze jest to, że i one i ja wiemy, że bez względu na wszytko w razie potrzeby mozemy na siebie nawzajem liczyć. To jest rodzinna miłość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poruszyłaś bardzo ważną rzecz - chodzi mi o tą świadomość, że w każdej sytuacji możemy liczyć na rodzeństwo. Jest to bardzo ważne. Pozdrawiam

      Usuń


Facebook

zBLOGowani

zBLOGowani.pl

statystyki