PRZEPROWADZIŁAM SIĘ I PISZĘ TERAZ TUTAJ

Jesienny spacer

11:54

W jednym z poprzednich wpisów (November) wspominałam o tym, jak bardzo ważne jest dla mnie to, aby zwolnić na chwilę, złapać oddech, zregenerować się. Takie spauzowanie powoduje, że jeszcze bardziej doceniam to, co mam i cieszę się z małych, codziennych chwil, których w końcu jest tak wiele, a gdzieś w tym pędzie umykają. Umykają zapewne nie tylko mi, ale i Wam.

Staram się znaleźć czas na łapanie drobnych chwil.
Nie tylko dla siebie, ale i na rozmowę z Mężem.
Na spacer. Na bycie sam na sam ze sobą.

Na życie.













Image Map

Przeczytaj także

11 komentarzy

  1. Jestem na etapie ostrego resetu. Staram się niczym nie przejmowć i żyć bardzo wolno. To podobno zdrowo. Pozdrawiam
    http://eksperyment-przemijania.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie nagłe zwolnienia bywają trudne i często wymagają dużej pracy. Powodzenia.

      Usuń
  2. Mam nadzieję, że takie chwile znajdziesz jak najczęściej:)
    ściskam i pięknego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się jakoś zorganizować, aby wszystko pogodzić :)

      Usuń
  3. Czasem warto zrobić oddech ;) W tym całym pędzie i zawirowaniu łatwo się pogubić i zatracic dobrą relację ze sobą i innymi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to jednak jest bardzo ważne w codziennym życiu - nie chcę niczego umniejszać, ale relacja z samym sobą jest tak samo ważna i istotna jak z innymi.

      Usuń
  4. piękne, jesienne migawki!
    i jak dobrze czasem przystanąć i odetchnąć (:
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest bardzo dobre zwłaszcza dla naszego zdrowia psychicznego. Pozdrawiam!

      Usuń
  5. No właśnie, często nie zauważamy, że przez codzienny pęd ucieka nam życie - takie spokojne, pełne, prawdziwe. Dobrze, że umiesz się zatrzymać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś nie umiałam, myślę, że z wiekiem to przychodzi ;)

      Usuń


Facebook

zBLOGowani

zBLOGowani.pl

statystyki