PRZEPROWADZIŁAM SIĘ I PISZĘ TERAZ TUTAJ

O NIESPODZIANKACH + URODZINOWE ROZDANIE

13:00

Uwielbiam niespodzianki. Sprawiają mi one po prostu radość i przyjemność. Lubię, kiedy mąż niespodziewanie kupuje mi kwiaty, albo podaruje coś bez okazji - wtedy na mojej twarzy zawsze pojawia się uśmiech. Dużymi krokami zbliżają się moje kolejne urodziny: z jednej strony wyjątkowe, a z drugiej nie do końca wyczekiwane, bo na samym przodzie będzie znajdowała się trójka. Wiem, że mąż szykuje dla mnie jakąś niespodziankę z tej okazji - bo już od około dwóch miesięcy, jednoznacznie daje mi znać, że wymyślił coś wyjątkowego. Za dwa tygodnie moje urodziny, to właśnie z tego powodu postanowiłam przygotować dla Was małe, urodzinowe rozdanie.

Co będzie do wygrania?
To będzie niespodzianka!

niespodzianka, rozdanie

Jedyne, co mogę i chcę Wam podpowiedzieć - to będą to rzeczy, które osobiście bardzo lubię. I jeżeli czytacie mnie dość długo, to trochę mnie poznaliście, więc... możecie się domyślić, co będzie znajdowało się w paczce-niespodziance. Dodatkowo dodam, że w paczce będzie znajdowała się książka jednego z moich ulubionych pisarzy oraz kilka innych upominków.

Co należy zrobić, aby wziąć udział w rozdaniu?

1. Polubić Canna's life na Facebooku lub zaobserwować na Instagramie (aktualizacja).
2. Do dnia moich urodzin, czyli 13 grudnia 2015 (do godziny 12:00) należy w komentarzu, pod tym postem odpowiedzieć na dwa pytania:

Czym jest dla Ciebie niespodzianka? 
Jaka niespodzianka sprawiłaby Ci najwięcej radości? 

3. Rozdanie wygrywa autor najciekawszej odpowiedzi.
4. Wyniki pojawią się na blogu do 15 grudnia 2015.
5. Organizatorem i sponsorem nagród jest moja skromna osoba.
6. Paczkę-niespodziankę wysyłam tylko na terenie kraju.

Jedyne co mogę jeszcze dodać, to zachęcam Was do brania udziału w moim rozdaniu i każdemu życzę powodzenia.

Do napisania!

Przeczytaj także

12 komentarzy

  1. Znam ten "ból" trójki z przodu :)) poznałam go niedawno, da się przeżyć ;)) Najlepszego dla Ciebie :) Uśmiechu i samych takich miłych niespodzianek życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci wszystkiego co najpiękniejsze!!! Spełnienia wszystkich marzeń kochana!!!! Z całego serca życzę Ci spełnienia tego marzenia, o którym marzycie najbardziej!!!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego pięknego z okazji urodzin! Życzę Ci głowy pełnej pomysłów na nowe teksty, miłości, zdrowia i niech spełni się Twoje największe marzenie - nieustannie trzymam za to kciuki! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. To na zaś życzę, aby spełniły się wszelkie Twoje marzenia...a najgoręcej kibicuje TEMU najważniejszemu :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja odpowiedź:

    Pierwsze, co przyszło mi na myśl, to "niespodzianka" w negatywnym tego słowa znaczeniu. Zazwyczaj mam lęk, gdy późno dzwoni telefon, albo przychodzi niespodziewana wiadomość. Wiem, że to siedzi gdzieś w mojej głowie i na co dzień o tym nie myślę, ale łapię się na takim skojarzeniu słowa "niespodzianka". (wiem bardzo konkursowa odpowiedź :))

    Najwięcej radości (bo przecież w życiu zdarzają się również i te miłe zaskoczenia) sprawiłoby mi zjednoczenie się rodziny. Chciałabym, by wszelkie niedopowiedzenia czy pretensje po prostu znikły i by tak jak dawniej (gdy byłam mała) wszyscy zasiedli do wspólnego stołu, łamiąc się opłatkiem. Wiem, że nie jest to nie możliwe, ale bardzo trudne... dlatego byłaby to dla mnie największa niespodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niespodzianka to zaskoczenie, radość, zdziwienie, przyjemność.

    Jaka niespodzianka sprawiłaby mi najwięcej radości? Na tą chwilę dwie kreseczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie niespodzianka to coś, co zaskoczyłoby mnie pozytywnie, co sprawiłoby mi radość, wywołałoby uśmiech na mojej twarzy. Niespodzianką nie musi być tylko coś, co daje chwilową radość, ale także coś, co może skutkować długotrwałym szczęściem :) I tak zmierzam do odpowiedzi na drugie pytanie - jedną z niespodzianek, która przyniosłaby mi najwięcej radości byłaby miłość - spadająca jak grom z jasnego nieba ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. chętnie bym wzięła udział, jednak nie mam Facebooka ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Niespodzianka jest jak kapelusz iluzjonisty-niezależnie co z niego wyskoczy (z kapelusza, a nie z iluzjonisty :P :D) zawsze daje uśmiech na twarzy. :D A co jest niespodzianką? Wszystko co miło zaskakuje.:)

    A poza tym już dzisiaj z okazji urodzin życzę wszystkiego najlepszego i samych niespodzianek cudnych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety ale nie mieszkam w PL a z tego co widzę w regulaminie, to paczkę wysyłasz tylko na terenie Polski ;)
    Wszystkim co biorą udział w konkursie życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niespodzianka w moim rozumowaniu to coś zaskakującego, coś czego się nie spodziewamy. Niespodzianka może być więc pozytywna i wtedy nas cieszyć lub też negatywna i wtedy smucić.

    Dla mnie największą niespodzianką byłoby to gdybym wreszcie zaszła w ciążę.
    Widok 2 kresek na teście z pewnością byłyby dla mnie pozytywnym zaskoczeniem (zawsze widziałam tylko 1 kreskę).

    Wszystkiego najlepszego kochana z okazji zbliżających się urodzin :*
    Oby wszystkie Twoje marzenia się spełniły :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze skojarzenie? Niespodziewany telefon, niespodziewane spotkanie, niespodziewany gest, niespodziewany moment :-)
    Najwięcej radości sprawiłoby mi podarowanie mi czasu.
    Podróż, moment, spotkanie...
    Najpiękniejszy prezent od bliskiej osoby.

    OdpowiedzUsuń


Facebook

zBLOGowani

zBLOGowani.pl

statystyki