PRZEPROWADZIŁAM SIĘ I PISZĘ TERAZ TUTAJ

6 ulubionych świątecznych piosenek

18:41

Lubię czas około świąteczny, i nie mam na myśli tego natłoku spraw do załatwienia, sprzątania i gotowania. I choć za oknem pogoda bardziej przypomina przedwiośnie, to i tak czuję święta - bo to, czy będziemy je czuć zależy tylko i wyłącznie od nas. Świąteczny nastrój to stan umysłu, o ile tak można to nazwać i rodzi się przede wszystkim w naszej głowie. To, że będziemy czuć magię świąt, to nie tylko śnieg za oknem, dla mnie to rodzinne chwile, wspólne pieczenie pierników, słuchanie świątecznych piosenek i robienie innych rzeczy około świątecznych wspólnie. W tle migocząca choinka, zapalone świece - i jest... świąteczna magia.

Oto lista moich, ulubionych w ostatnim czasie piosenek świątecznych:

1. Anna Karwan What the world needs now


2. Michael Buble ft. Thalia Feliz Navidad


3. Karolina Baszak Mroźnej zimy chłód


4. Tabb & Sound'N'Grace Święta będą cały rok


5. Shakin Stevens Merry Christmas everyone


6. Chris Rea Driving home for Christmas


Piosenki dodawałam w losowej kolejności - lubię każdą z tych piosenek i zależności od dnia, zdarza się tak, że męczę, którąś z nich słuchając po kilka razy. Nie ukrywam, że w ostatnim czasie najbardziej moje serce skradła piosenka Tabb & Sound'N'Grace oraz Karoliny Baszak.

A Wy macie jakąś swoją ulubioną piosenkę w tym ostatnim czasie?



Przeczytaj także

16 komentarzy

  1. Michael Buble to mój świąteczny faworyt. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze powiedziane, że klimat jest w naszej głowie. Tak zresztą jak i wiele innych spraw. To tu się wszystko zaczyna. Jakoś nie przemawia do mnie stwierdzenie "nie czuje świąt" itd nie czujesz bo nie chcesz. Piosenki super sprawa jutro będę słuchać i robic robic...ale to też jest super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, bo wszystko zaczyna się w głowie i zależy od tego jak podchodzisz do tego sprzątania - jeżeli będziesz to robić, przy ulubionej muzyce, na spokojnie, bez nerwów - to nie jest to takie straszne jak mogłoby się wydawać.

      Usuń
  3. Bez tych piosenek nie byłoby tej cudownej magii...
    ściskam i pięknego swiątecznego tygodnia życzę!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, chociaż u Ciebie w chatce to i bez piosenek jest magicznie :)

      Usuń
  4. Uwielbiam piosenki świąteczne, uwielbiam też śpiewać kolędy... :)
    Najczęściej słucham rmf fm święta w tym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas z reguły radia słuchamy przed snem i w samochodzie :)

      Usuń
  5. Dwie ostatnie należą również do moich ulubieńców :) Ale ja lubię starsze utworki :)

    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je lubię, ale lubię też coś nowszego :)

      Usuń
  6. Uwielbiam nr 1 i trochę szkoda, że ta piosenka nie ma nic wspólnego ze Świętami ;)
    Ja na przekór powiem, że lubię Last Christmas oraz All I want for Christmas :) A tak naprawdę większość piosenek około świątecznych mi podchodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o tym, ale pomimo, że nie ma nic wspólnego ze świętami, to z nimi mi się kojarzy :) Również lubię te starsze piosenki, chociaż od czasu do czasu lubię posłuchać czegoś nowego.

      Usuń
  7. A ja lubię w okresie świątecznym posłuchać Kenny'ego G.
    Spokojnych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie lubię! I słucham od wczoraj Twojej playlisty:)

    OdpowiedzUsuń


Facebook

zBLOGowani

zBLOGowani.pl

statystyki