PRZEPROWADZIŁAM SIĘ I PISZĘ TERAZ TUTAJ

Urodzinowo + wyniki konkursu

17:53

Dzisiaj rano obudziłam się o rok starsza, z magiczną trójką na samym przodzie. W lustrze widziałam to samo odbicie, co poprzedniego wieczoru. Nie przybyło mi nie wiadomo ile zmarszczek. Nie pojawiło się nagle nie wiadomo ile nowych problemów. Jedyna różnica pomiędzy wczorajszą nocą, a dzisiejszym porankiem była taka sama, jak każdego innego dnia o tej porze, czyli moje rozczochrane włosy - nic więcej. 

Wczoraj - kameralna kolacja i długie rozmowy z bliskimi. Piękne kwiaty, przepyszny tort i trafione prezenty. Niespodzianka od męża, faktycznie zrobiła na mnie ogromne wrażenie, bo spełniło się jedno z moich marzeń. Generalnie jestem szczęśliwa z tego w jakim momencie życia się teraz znajduję i cieszę się z tego, że mam tak wspaniałą rodzinę.


Pamiętacie jak dwa tygodnie temu ogłosiłam mały konkurs/rozdanie dla Was z okazji moich urodzin? Niestety było tylko sześć komentarzy konkursowych, nad czym trochę ubolewam, bo myślałam, że będzie większy odzew. Ale to nic - oto wyniki.

Rozdanie wygrał komentarz Patrycji, której serdecznie gratuluję i mam nadzieję, że niespodzianka, o której wspomniała w komentarzu kiedyś się spełni.

"Pierwsze, co przyszło mi na myśl, to "niespodzianka" w negatywnym tego słowa znaczeniu. Zazwyczaj mam lęk, gdy późno dzwoni telefon, albo przychodzi niespodziewana wiadomość. Wiem, że to siedzi gdzieś w mojej głowie i na co dzień o tym nie myślę, ale łapię się na takim skojarzeniu słowa "niespodzianka". (wiem bardzo konkursowa odpowiedź :))  Najwięcej radości (bo przecież w życiu zdarzają się również i te miłe zaskoczenia) sprawiłoby mi zjednoczenie się rodziny. Chciałabym, by wszelkie niedopowiedzenia czy pretensje po prostu znikły i by tak jak dawniej (gdy byłam mała) wszyscy zasiedli do wspólnego stołu, łamiąc się opłatkiem. Wiem, że nie jest to nie możliwe, ale bardzo trudne... dlatego byłaby to dla mnie największa niespodzianka."

Jednak po przeczytaniu Waszych komentarzy doszłam do wniosku, że chciałabym wyróżnić jeszcze jeden komentarz, i nagroda pocieszenia powędruje do Małej Myśli, za którą trzymam mocno kciuki, aby i jej niespodzianka się kiedyś spełniła. 

"Dla mnie niespodzianka to coś, co zaskoczyłoby mnie pozytywnie, co sprawiłoby mi radość, wywołałoby uśmiech na mojej twarzy. Niespodzianką nie musi być tylko coś, co daje chwilową radość, ale także coś, co może skutkować długotrwałym szczęściem :) I tak zmierzam do odpowiedzi na drugie pytanie - jedną z niespodzianek, która przyniosłaby mi najwięcej radości byłaby miłość - spadająca jak grom z jasnego nieba ;)."

Jeszcze raz gratuluję zwyciężczyniom i proszę o wiadomość na adres: cannaslife@gmail.com z danymi do wysyłki. 

Tymczasem idę poczytać książkę, później może obejrzę jakiś fajny film razem z mężem - a Wam życzę udanego wieczoru.

Przeczytaj także

18 komentarzy

  1. Nie wierzę, weszłam z IG jestem w szoku. Napisałam komentarz pod wpływem chwili. Tak czułam, nie myśląc o konkursie. Jednak jest mi niezmiernie miło. Cieszę się bardzo tym bardziej, że nie biorę udziału w żadnych konkursach a tu taka niespodzianka w dodatku nie losowana, co jest dużym wyróżnieniem.
    Na pewno "na żywo" na snapie jeśli mnie podglądasz jeszcze zobaczysz reakcje :) jak tylko wrócę do żywych (po chorobie). Pozdrawiam serdecznie i bardzo dziękuję. To się nazywa dobra wiadomość!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ta wiadomość wywołała u Ciebie pozytywne emocje. Zdrowia życzę i czekam na wiadomość e-mail z adresem :)

      Usuń
  2. Wiedziałam że jak zaraz nie napiszę to zapomnę �� trudno. Gratuluję wygranej i poczekam cierpliwie na kolejny konkurs...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest często, jeżeli nie zrobi się czegoś od razu to po prostu umyka nam to w codzienności. Uściski Kasiu.

      Usuń
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)
    Gdzie taka fajna gigant bombka stoi? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! A taka gigantyczna bombka stoi w Tczewie.

      Usuń
  4. Życzę Ci wszystkiego co najpiękniejsze!!!! Spełnienia marzeń tych małych i tych dużych!!! Zdrówka:):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że jesteś szczęśliwa i że to, co napisałam zostało wyróżnione. Zrobiłaś mi niespodziankę :) Dziękuję bardzo :)
    I jeszcze raz życzę wszystkiego najlepszego.
    PS. Wspaniała bombka..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zrobiłam Ci niespodziankę :)

      Usuń
  6. Spełnienia marzeń. A te dzieciątka z 3 na początku jest naprawdę fajna. Wiem, co mówię/piszę, bo jestem już w drugiej połowie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pełna optymizmu odnośnie tej trójki z przodu :)

      Usuń
  7. Wszystkiego najlepszego - zdrowia, spełnienia marzeń i pogody ducha :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego co najlepsze. Spóźnione, ale szczere:)
    Najważniejsze to umieć docenić co się ma. Ja także dostrzegam wspaniałości wokół wyrzekając się umiarkowanie marudzenia;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację - jeżeli człowiek nie docenia tego co ma, nie cieszy się z tych drobnych rzeczy, które dostaje na co dzień.
      Pozdrawiam.

      Usuń


Facebook

zBLOGowani

zBLOGowani.pl

statystyki