PRZEPROWADZIŁAM SIĘ I PISZĘ TERAZ TUTAJ

10 popularnych wpisów

13:54

Ostatnio śledzę statystyki i widzę, że z dnia na dzień Was przybywa, zwłaszcza tych osób, które przychodzą i nie zostawiają po sobie żadnego śladu. Odzywajcie się, to właśnie Wasze komentarze są dla mnie największą motywacją, aby pisać dalej. 

Dziś przedstawię Wam dziesięć najbardziej popularnych wpisów, które pojawiły się w ubiegłym roku blogu. Jak zaraz zobaczycie wszystkie wpisy, które były przez Was najczęściej i najchętniej czytane zostały napisane w drugiej połowie roku - dla mnie jest to cenna informacja, że blog cały czas się rozwija i (mam nadzieję) zmierza w dobrym kierunku.


Poniżej znajdziecie podlinkowane posty, które czytaliście najczęściej. Być może któryś z nich Wam umknął? Albo należycie do tej grupy osób, które zaglądają tu od niedawna?


Oprócz takiego podsumowania roku 2015 na blogu, chciałabym się dowiedzieć od Was - jaka tematyka poruszana przeze mnie na blogu najbardziej Wam odpowiada? Czy są może jakieś tematy/zagadnienia, których chcielibyście więcej lub mniej? W końcu to Wy razem ze mną tworzycie to miejsce i ważne jest dla mnie Wasze zdanie.

Do napisania!

Przeczytaj także

3 komentarzy

  1. Ja akurat staram się często do Ciebie zaglądać i komentować;)
    Napisałaś coś, co mocno mnie zastanawia od jakiegoś czasu. Też to zauważyłem, że niektóre blogi mają bardzo dużo wyświetleń i obserwatorów, a mało komentarzy. A inne odwrotnie. Na przykład ja. Fajnie, że sporo osób komentuje, ale nie jestem zadowolony z liczby wyświetleń i obserwatorów. Od 2016 roku wziąłem się do roboty i częściej piszę na blogu.
    Pozdrawiam i życzę Ci ogromnej ilości czytelników i komentatorów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubię Twoje wpisy o książkach, w ogóle o życiu codziennym, no i uwielbiam zdjęcia ;) Także o czym byś nie napisała, to ja i tak będę do Ciebie zaglądała :)
    Życzę Ci jeszcze dużo, dużo więcej czytelników i komentatorów ;]
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zyczę pięknego roku, pełnego niesamowitych wpisów:):):):)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń


Facebook

zBLOGowani

zBLOGowani.pl

statystyki