PRZEPROWADZIŁAM SIĘ I PISZĘ TERAZ TUTAJ

Poszukiwany, poszukiwana

13:39

Lubicie remonty? U mnie sytuacja wygląda w ten sposób, że bardzo lubię zmiany w swoim otoczeniu i lubię zmieniać pewne rzeczy. O ile mieszkając w rodzinnym domu, bardzo często pozwalałam sobie na różnego rodzaju przemeblowania, to w naszym mieszkaniu nie mam zbyt dużego pola do popisu. 

W tym roku na przysłowiowej tapecie znajduje się nasz trzeci pokój, którego mankamentem jest to, że jest przechodni oraz przedpokój, które tworzą ciąg komunikacyjny w naszym mieszkaniu. Początkowo plan był taki, aby w pokoju zrobić coś a'la biuro, gdzie mogłabym pracować. Jednak ostatnio doszłam do wniosku, że przydałby nam się również nowy, rozkładany stół, ponieważ obecny jest w coraz gorszym stanie, a w związku z tym, że zbyt dużej ilości miejsca nie posiadamy, doszłam do wniosku, żeby w tym pokoju zrobić drugi, mniejszy pokój dzienny, który na co dzień byłby miejscem mojej pracy, a okazjonalnie pokój zamieniałby się w jadalnię, gdzie moglibyśmy z całą rodziną świętować różne okazje.

W chwili obecnej, w pokoju znajduje się kanapa, okrągły stół i duża szafa, która rekompensuje nam w dużym stopniu brak pomieszczenia gospodarczego. Zarówno stół, jak i szafa jednoznacznie nadają się do wymiany, ponieważ ich lata używalności dość mocno odbiły się na ich stanie wizualnym. Przeglądam strony internetowe i poszukuję mebli, które nie tylko są ładne i proste, ale przede wszystkim są trwałe i trochę wytrzymają. Już na samym początku odrzuciłam wszelkie meble z BlackRedWhite lub Bodzio, ponieważ wraz z mężem nie jesteśmy zadowoleni zarówno z jakości, jak i z trwałości tych mebli. Moją uwagę przykuły stoły i szafy z Agata Meble, co prawda do tej pory nic jeszcze nie kupowaliśmy z tego sklepu, ale z tego co widziałam i mogłam ocenić w sklepie, to ich meble wyglądają na znacznie trwalsze.

Agata Meble

STÓŁ
Jeżeli chodzi o stół to poszukuję takiego, który pierwotnie będzie o rozmiarach od 135 cm do 140 cm długości, i będzie na 90 cm szeroki - z praktyki wiem, że przy węższych stołach jest problem z postawieniem jedzenia przy okazji różnych uroczystości. Moją uwagę przykuły trzy stoły, jak się okazało wszystkie są z tej samej firmy: Szynaka Meble. Moim największym faworytem jest stół Kashmir.

Kashmir - Szynaka Meble
Loft - Szynaka Meble
Salvo - Szynaka Meble
SZAFA
Natomiast jeżeli chodzi o szafę, to szukam dużej i baaardzo pojemnej - oczywiście najlepiej byłoby gdyby wymiarowo była taka jak obecna szafa czyli ... około 280x240cm z przesuwanymi drzwiami, ale nie jest to warunek konieczny. Trudno jest znaleźć meble o takich gabarytach, już nie mówiąc o przystępnej cenie. W przypadku szafy po przejrzeniu sporej ilości stron, moją uwagę przykuła tylko jedna szafa, o wdzięcznej nazwie Julietta, która jednak nie pasowałaby do stołu...
Julietta - Forte
I tutaj właśnie mam pytanie, prośbę do Was. Może jesteście w stanie polecić mi jakąś konkretną firmę produkującą duże i pojemne szafy? Które z jednej strony zbytnio nie obciążą finansowo portfela, a z drugiej będą w miarę dobre jakościowo? Zanim podejmę decyzję to najpierw muszę wraz z mężem rozwiązać inne problemy związane z tym pokojem, a raczej z jego remontem, ale o tym będzie w innym poście. Jednak, że od września jestem świadomą fanką składania mebli - tak, lubię to robić! - to już zacieram ręce, na te wszystkie wkręty, śrubki, itd.

Przeczytaj także

23 komentarzy

  1. A próbowałaś może szukać kogoś, kto jest w stanie zrobić szafę na zamówienie? My właśnie tak robiliśmy. Koszt szafy robionej na wymiar, przez firmę meblarską był nieznacznie niższy od kosztu gotowej szafy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiąc szczerze nie pomyślałam o tym, ale dzięki temu podsunęłaś mi jeszcze jeden pomysł...

      Usuń
  2. Ja uwielbiam zmiany, uwielbiam tą świeżość po remoncie, jednak nie ciepię remontów.
    Powodzenia!
    i miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nikt nie lubi tego bałaganu i kurzu, który dociera w najmniejsze zakamarki.

      Usuń
  3. Powodzenia :)
    Osobiście lubię Agata meble :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam przemeblowania i robote w domu,też skladanie mebli: ). Co do brw mają też dobra jakość,to tylko kwestia ceny.

    Uwielbiam urzadzac wnętrza,kupować coś nowego, przestawiac, lubię takie zmiany.

    Życzę.powodzenia w polowaniu na pojemne szafy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W BRW najbardziej zniechęciło mnie to, że gdy kupowaliśmy meble to paczki były niekompletne i trzy tygodnie czekałam na odpowiedni front do drzwi - dlatego jestem trochę zniechęcona robieniem zakupów w tym sklepie.

      Usuń
  5. Jeśli chodzi o BRW, to mi się wydaje, że trwałość ich mebli zależy od półki cenowej. Te najtańsze szału nie robią, ale te droższe wyglądają na solidne.
    Jeśli nie możesz spasować szafy, to może pomyśl o szafie na zamówienie. A może znajdziesz stolarza, który Ci zrobi i szafę i stół.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o tym zaczęłam myśleć, chociaż pojawił się jeszcze inny pomysł.

      Usuń
  6. A myśleliście o szafie zabudowanej? Nie wiem jakie macie plany względem tego pokoju np. za 10 lat, ale sama wiem doskonale, że nie ma to jak szafa od podłogi do sufitu, z półkami i drążkami jak się tylko chce.

    Lubię urządzanie mieszkania, chociaż jak juz się raz dobrze urzadze to potem jakoś bardzo mi się zmieniać nie chce :p Natomiast na razie wychodzi, że dość często zmieniamy mieszkania :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obydwoje mamy nadzieję, że za 10 lat będziemy mieszkać już w swoim domu. Dlatego z jednej strony myślimy o remoncie, a z drugiej, żeby nie wydać zbyt wiele pieniędzy.

      Usuń
    2. To w takim razie będzie to zbędny wydatek. Wiadomo - warto inwestować w rzeczy, które będą mieć sens także za te 10-15 lat :) Trzymam kciuki w takim razie za poszukiwanie szafy idealnej!

      Usuń
  7. A czy Twój mąż lubi majsterkować...lub coś podobnego? W sensie czy nie mógłby zrobić szafy sam? :) Mój mi zrobił. Jeżeli chcesz wyślę zdjęcia i konkretne info. Jest to szafa z drzwiami przesuwnymi. Mój M. lubi takie sprawy i dużo rzeczy robi sam.

    Stół ja polecam (z własnego i babci doświadczenia) kupić drewniany i nie oszczędzać na nim. Taki mebel jest na lata. Chyba, że chcecie modny do designu, który obecnie jest w modzie. My mamy stoły po mojej babci jeszcze i naprawdę, żal kupować nowych, wręcz dębowego stołu z prawdziwego zdarzenia teraz ze świecą szukać.

    Dobre meble ponoć Kler. My mamy brw nie oszczędzaliśmy na nich a nie jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój mąż właśnie nie przepada za majsterkowaniem :)

      Co do starych stołów, to właśnie taki mamy, po babci męża - okrągły, ale on już ma z 30-40 lat i powoli już dogorywa, jeszcze się jakoś trzyma, ale czasami mamy wrażenie, że się rozleci :)

      A jeżeli chodzi o szafę, to zaczęliśmy się zastanawiać czy nie wymienić samych frontów, bo to jednak one są najbardziej zniszczone. Jednak cały czas myślimy o budowie własnego domu, dlatego też nie chcemy wkładać w to mieszkanie zbyt wiele pieniędzy.

      Usuń
  8. Ja to bym mogła codziennie coś zmieniać :D A szafy na zamówienie to fajne rozwiązanie, tylko dość drogie... Ale kurcze. Jak ma to służyć i być funkcjonalne to warto :) Ale kto wie, może akurat znajdziecie coś idealnego dla Was i nie będziecie musieli kombinować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zakup mebli mamy jeszcze czas, na razie się rozglądamy i szukamy najbardziej trafnego rozwiązania. Szafa na zamówienie z tego co się orientowałam to koszt ok 2 - 3 tys.

      Usuń
  9. wnętrze ze zdjęcia bardzo w moim stylu ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie meble trochę zbyt nowoczesne, ale stół piękny :)

      Usuń
  10. A można taki efekt bez tego kurzu, pyłu i ogólnego rozgardiaszu? Remonty to zło ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ha, podejrzewam, że nie ma takiej opcji :)

      Usuń
  11. My początkowo nastawiliśmy się na zakup mebli z Agaty, ale w końcu zdecydowaliśmy się na BRW serię Antwerpen. Naprawdę jesteśmy bardzo zadowoleni - meble są porządnie wykonane, ale nie przytłaczają - wyglądają bardzo lekko i dzięki nim w salonie jest tak jasno. Czyszczą się rewelacyjnie, a mimo ciemnych blatów nie widać na nich kurzu. Jestem naprawdę zadowolona z tego zakupy. Powoli przymierzamy się do wymiany drzwi przesuwanych w szafie w przedpokoju, która zbliżona będzie wyglądem do tej wskazanej przez Ciebie - połączenie dąbu sonoma z białym. Szukamy też białej komody do sypialni, ale znalezienie produktu o głębokości max 37 cm graniczy z cudem, więc prawdopodobnie zdecydujemy się na szafę i komodę od stolarza. Tobie życzę wytrwałości, bo remont bywa frustrujący, ale satysfakcja po jest ogromna! Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi właśnie to połączenie dębu sonoma i bieli bardzo przypadło do gustu :) Co do komody, to wiem jak to jest ciężko znaleźć jakiś mebel, żeby pasował. Ja dość długo szukałam szafki na buty, która by pasowała wymiarami do przedpokoju :)

      Usuń


Facebook

zBLOGowani

zBLOGowani.pl

statystyki