PRZEPROWADZIŁAM SIĘ I PISZĘ TERAZ TUTAJ

Migawki styczniowe'16

17:31

Witajcie w lutym! Jak dla Was rozpoczął się ten miesiąc? U mnie nie było zbyt wesoło, a wszystko rozpoczęło się od niedzielnej awarii rury, którą udało się usunąć dopiero wczorajszego wieczoru. Najważniejsze jednak jest to, że ponownie mogę korzystać ze zlewu w kuchni. Nie znoszę takich awarii, a w ostatnim czasie było ich już kilka. 

Ale nie będę się rozpisywać o awariach mieszkaniowych, które miały miejsce w ostatnim czasie w naszych czterech kątach. Dziś, z małym poślizgiem przychodzę ze styczniowymi migawkami - jednak to nie wszystko. Po długim namyśle doszłam do wniosku, że migawki zmienią nieco swoją formułę. 

Na jaką?

Do tej pory konwencją migawek były zdjęcia, które udało mi się zrobić na co dzień - znaczna ich część  pojawiała się również na INSTAGRAMIE. Jednak zależy mi na tym, aby nie powielać treści i nie pokazywać Wam z dwóch miejscach tego samego, dlatego więc doszłam do wniosku, że w migawkach pojawiać się będą zdjęcia, na których, uda mi się uchwycić taką chwilę, ulotny moment. Fotografia zawsze znajdowała się w kręgu moich zainteresowań, więc nie może jej zabraknąć tutaj, na blogu - zdjęcia zamieszczone poniżej powstały praktycznie tylko z naszego balkonu.

Do napisania!













Przeczytaj także

5 komentarzy

  1. Piękne migawki:) Niech luty przyniesie ze sobą jeszcze piękniejsze chwile:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne <3 Uwielbiam patrzeć na sikorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia :) Wspaniale uchwyciłaś te ulotne chwile.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że chociaż na pocieszenie po tych fatalnych awariach masz takie wypasione sikory :) Ściskam! Niech luty będzie lepszy!

    OdpowiedzUsuń


Facebook

zBLOGowani

zBLOGowani.pl

statystyki