PRZEPROWADZIŁAM SIĘ I PISZĘ TERAZ TUTAJ

Nawilżanie powietrza

21:01

Witajcie!

Dzisiaj będzie krótko i na temat - mianowicie, wykańcza mnie suche powietrze w mieszkaniu. Rano zazwyczaj budzę się nie tylko z zatkanym nosem, ale i bólem głowy - dlatego od kilku dni intensywnie myślę nad nawilżaczem powietrza. Mokre ręczniki na grzejnikach jednak nie dają rady. Pobieżnie prześledziłam strony internetowe, i tyle co wyczytałam, to są nawilżacze powietrza tradycyjne, zawieszane na grzejniki, elektryczne i ultradźwiękowe.

PIXABAY
Tymczasowo jestem raczej nastawiona na ten ultradźwiękowy - ale może Wy mi coś doradzicie? Macie jakiś nawilżacz powietrza w swoim domu? Mieszkaniu? Jeżeli tak - to koniecznie napiszcie poniżej jak Wam się sprawdza.

Aha! Jeszcze jedna rzecz, o której chciałam Wam wspomnieć - dziś trafiłam na stronę VIRTUALO, gdzie mają świetną promocję  na e-booki (do -50%). Sama skorzystałam z ich oferty i kupiłam sobie książki Pauli Hawkins ("Dziewczyna z pociągu") i Remigiusza Mroza ("Zaginięcie").

Przeczytaj także

19 komentarzy

  1. W kwestii nawilżacza powietrza niestety nie pomogę. Kiedyś nad takim zakupem się zastanawiałam, ale ostatecznie jednak nic nie kupiłam.
    Virtualo nie znałam. Najczęściej kupuję na woblink.com. Tam akurat dostaje się przy każdych zakupach kody zniżkowe po 10 zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za to nie kupowałam chyba jeszcze na woblinku, ale korzystam ze strony upoluj e-booka.

      Usuń
  2. Kochana a ja kupiłam w ubiegłym miesiącu nawilżacze w biedronce jak na razie ok :)takie najzwyklejsze wlewa sie wode i wiesza nie elektryczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam te nawilżacze... zastanawiam się czy nie wypróbować najpierw tych tradycyjnych.

      Usuń
  3. U nas korzystaliśmy tylko z nawilżacza w kształcie żaby w pokoju Młodego - dopóki nie wylądował na podłodze i nie rozbił się z wielkim hukiem. A z dzieciństwa najbardziej kojarzą mi się właśnie te wilgotne ręczniki i takie rynienki z wodą stojące na piecu/grzejniku.

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas w mieszkaniu nie narzekamy na suche powietrze. Jednak moja mama posiada kilka takich tradycyjnych, zawieszanych na grzejniki. Wkrapla do wody kilka kropel olejku zapachowego, więc dodatkowo ładnie pachnie. :) A biorąc pod uwagę jak szybko woda wyparowuje z pojemnika, to chyba nawilżacz daje radę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio do kominka dodaję olejek eukaliptusowy. Od razu lepiej się oddycha.

      Usuń
  5. Myślę, ze takie najzwyklejsze sprawdzą się najlepiej.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzieś czytałam właśnie, że te tradycyjne są najmniej efektywne. Ale i tak postanowiłam, że to od nich zacznę.

      Usuń
  6. Mam nawilżacz ultradźwiękowy Zelmer. Cichutko, super nawilża, kupno jego to był strzał w dziesiątkę! Teraz w sezonie grzewczym włączam go codziennie wieczorem i nie ma problemu z suchym zapchanym nosem rano

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie od tego suchego i zatkany go nosa wszystko zaczęło się u mnie kilka tygodni temu. A teraz? Już drugi dzień mecze się z gorączką, mam tylko nadzieję, że w końcu antybiotyk zacznie działać.

      Usuń
  7. Niestety nie pomogę, u nas kiedyś mieliśmy ten tradycyjny - na grzejnik, a teraz już nie mamy w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety, w tej kwestii nie mogę Ci pomóc. :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też bym wypróbowała ten tradycyjny na początek. Plus taki, że można takich mieć kilka (cena niewielka) i rozwiesić na kilku grzejnikach, w każdym pomieszczeniu. Jak się nie sprawdzi to nie będzie szkoda inwestycji. W temacie elektrycznych nawilżaczy nie mam doświadczenia niestety:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też właśnie myślę nad tym... okres grzewczy w tym roku powoli zbliża się do końca i chcę zobaczyć jak sprawdzą się te tradycyjne nawilżacze. Dopiero potem ewentualnie zainwestuję w elektryczny.

      Usuń
  10. Dodam, że ultradźwiękowy jest super też latem w upały. Nalewasz zimnej wody i oddychasz przyjemnym chłodnym powietrzem: )

    OdpowiedzUsuń


Facebook

zBLOGowani

zBLOGowani.pl

statystyki