PRZEPROWADZIŁAM SIĘ I PISZĘ TERAZ TUTAJ

R. Mróz

11:24

Na książki Remigiusza Mroza trafiłam po raz pierwszy tak naprawdę przez przypadek, podczas co tygodniowych zakupów w jednym z marketów. Była to druga książka z serii o Joannie Chyłce, która leżała rzucona byle jak do kosza z innymi książkami. Swoją drogą, kto widział, żeby tak traktować książki ?! Drugi raz natknęłam się na tę książkę, podczas wyprzedaży e-booków, na jednym portalu, kiedy kupowałam książkę Pauli Hawkins Dziewczyna z pociągu.

remigiusz mróz

Gdy wrzucałam Zaginięcie do koszyka, nie miałam zielonego pojęcia odnośnie tego, że jest to już drugi tom z serii o Joannie Chyłce. Dowiedziałam się o tym w sumie dopiero w trakcie czytania Zaginięcia - i dopiero po jego skończeniu sięgnęłam po Kasację.

Zarówno Zaginięcie, jak i Kasacja (powinno być na odwrót, ale czytałam w takiej kolejności) zachwyciły mnie do tego stopnia, że spędzałam całe dnie na czytaniu. Pierwsza, jak i druga książka to świetne thrillery prawnicze trzymające cały czas w napięciu z nagłymi zwrotami akcji i intrygującymi zagadkami. Prawniczka - Joanna Chyłka, którą swoją drogą polubiłam za ciętą ripostę, wraz ze swoim aplikantem - Kordianem Oryńskim, zwanym przez Chyłkę Zordonem w każdej z książek rozwiązują dwie różne sprawy: w Zaginięciu zniknięcie trzyletniej dziewczynki, a w Kasacji morderstwo dwóch osób.
Jak zwykle nie chcę zdradzać zbyt wiele z fabuły, ale jeżeli szukacie dobrego thrilleru, trzymającego w napięciu do ostatniej strony to twórczość Remigiusza Mroza jest strzałem w dziesiątkę. Do tej pory nie miałam styczności z jego twórczością, ale w najbliższym czasie mam zamiar nadrobić te zaległości. Poza tym, o ile drugi tom (Zaginięcie) czytałam w wersji elektronicznej na czytniku, to w przypadku pierwszego tomu (Kasacja) sięgnęłam po zupełnie nowy format, mianowicie audiobook. 

I powiem Wam, że... to było to!

Jeżeli robiłam coś, co umożliwiało mi słuchanie - po prostu to słuchałam. Obecnie słucham już kolejnej książki, i jak się wczoraj okazało, idealnie ta forma sprawdza się również w samochodzie. Przykładowo wczoraj miałam parę rzeczy do załatwienia, co wiązało się z licznym przemieszczaniem z miejsca na miejsca, więc siedząc za kierownicą - słuchałam książki.

Oczywiście standardowo mam kilka pytań do Was. Chciałabym się dowiedzieć czy mieliście styczność z literaturą Remigiusza? Jeżeli tak - to co polecacie? A jeżeli nie - to jeśli lubicie czytać thrillery, koniecznie sięgnijcie.

Przeczytaj także

7 komentarzy

  1. Ja miałam styczność - przeczytałam wszystkie jego książki.
    Przeczytałaś serię o Chyłce (aaa w marcu będzie tom III "Rewizja") , więc teraz polecam serię z komisarzem Forstem - "Ekspozycja" i "Przewieszenie". W maju ma się pojawić tom III - "Trawers".
    Jeśli lubisz książki historyczne to polecam serię Parabellum (trzy tomy) również autorstwa Mroza.


    Miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie tytuły o k których wspomniałaś zanotowałam i na pewno po nie sięgnę :)

      Usuń
  2. Nigdy nic nie czytałam tego autora, więc niestety nie mogę zbytnio się wypowiadać.
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam styczności, ale zamierzam przy okazji sięgnąć po powieści tego autora. Słyszałam o nich dużo dobrego, a rodaka trzeba wspierać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co słyszałam to ponoć Bonda też jest godna uwagi.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo - mam nadzieję, że przypadną Ci do gustu.

      Usuń


Facebook

zBLOGowani

zBLOGowani.pl

statystyki