PRZEPROWADZIŁAM SIĘ I PISZĘ TERAZ TUTAJ

Sypialnia

18:53

Dwa lata temu remontowaliśmy wraz z Mężem (wtedy jeszcze narzeczonym) naszą sypialnię. Już wtedy wiedziałam, że nad łóżkiem musi się coś pojawić, aby po pierwsze w pokoju było przyjemniej, a po drugie, aby ściana nie była pusta. Jak widać dość długo zastanawiałam się nad tym, co ma się tam pojawić. Kilka miesięcy temu kupiłam nawet ładne, ciężkie (za ciężkie!) ramki - jednak doszłam do wniosku, że nie chciałabym leżeć w łóżku, gdyby ta gruba, ciężka i szklana rama miałaby spaść mi na głowę. (Tak! Miewam czasami takie pomysły!) Do wczorajszego popołudnia ściana nad naszym łóżkiem była pusta, a wieczorem Mąż powiesił dwie półki. Przygotowałam dwa 'plakaty', włożyłam zdjęcia w ramki i zrobiło się przytulniej.

Sypialnia to moje ulubione pomieszczenie w naszym mieszkaniu. Chociaż teraz, gdybym miała ponownie wybierać meble, zdecydowałabym się na zupełnie nie tylko na zupełnie inną firmę, ale i także inny odcień mebli. Obecnie poszukuję nowej narzuty do sypialni, jednak do tej pory nic ciekawego nie przykuło mojej uwagi. Może polecacie jakieś konkretne marki?






Przeczytaj także

10 komentarzy

  1. Półeczka nad łóżkiem super:)
    uściski

    OdpowiedzUsuń
  2. Narzuta może jakaś szydełkowa? W jasnych kolorach ecru czy kawy latte?

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie półeczki! ♥ U mnie zawisła nad kanapą w salonie, tylko troszkę cięższa. I podobnie, jak u Ciebie, znalazły się na niej plakaty w ramkach, lampiony, świeczki i ulubiony obraz przedstawiający robotników na belce w Nowym Jorku. Gdy patrzę na ich totalny luz, od razu przypominam sobie do czego służy kanapa. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Radosnych Świąt!
    Pozdrawiam serdecznie-D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nasza sypialnia to również moje ulubione pomieszczenie :) U nas jest dość biało, z niebieskimi i szarymi akcentami.
    Łóżko mamy tak ustawione, że tutejsza półka jest tuż nad nim - na niej stoją nasze ślubne litery, zdjęcie ślubne i figurka-prezent od moich dziadków na 1 rocznicę ;)
    Natomiast na przeciwko łóżka (prawie w jego nogach) mamy zawieszony obraz (1,5m X 1m) ze zdjęcia z Madery - z naszej podróży poślubnej :) Trochę to kosztowało, ale wygląda super. Jeszcze jeden chciałabym taki w salonie, ale jeszcze nie wybrałam zdjęcia.

    Co do narzuty to obecnie mamy pled z Ikei, ale zastanawiam się czy samej nie zrobić czegoś na drutach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł z tą półeczką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te lampki dają taki romantyczny klimat w tym pokoju... również muszę zainwestować w jakieś delikatne oświetlenie :) Bardzo ładnie wyszła ci ta aranżacja pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lampki spowodowały, że w pokoju naprawdę zrobiło się klimatycznie :)

      Usuń


Facebook

zBLOGowani

zBLOGowani.pl

statystyki