PRZEPROWADZIŁAM SIĘ I PISZĘ TERAZ TUTAJ

Twórcy twórcom, czyli Share Week 2016

12:29

Autorzy polecają autorów, czyli piąta (już!) edycja Share Week - projektu Andrzeja Tucholskiego, o którym istnieniu dowiedziałam się jakiś czas  temu na blogu Litermatki. Cała ideologia tej akcji, bardzo mi się spodobała i dlatego postanowiłam wziąć w niej udział.



Jakie są zasady?
  1. Na blogu należy opublikować wpis, gdzie poleca się innych twórców (blogerzy - blogerów, a youtuberzy - youtuberów).
  2. Kryterium jest zarówno JAKOŚĆ, jak i WAŻNOŚĆ danego autora w Twoim życiu (tym razem zasięgi nie są ważne!).
  3. Odnośnik (link) do swojego postu wrzucasz  tutaj.
  4. Swoje polecenia (nominacje) przepisuje się do formularza zamieszczonego tutaj.
  5. Dajesz znać poleconym osobom, że je lubisz i dobrze się bawicie.
  6. Zgłoszenia można przesyłać do 3 kwietnia 2016.
W formularzu można zgłosić niestety tylko trzy blogi, ja w tym wpisie polecę ich trochę więcej, a później będę się zastanawiać kogo wpisać do formularza. Kogo polecam w tym całym internetowym gąszczu blogów? Zapraszam do dalszego czytania (kolejność przypadkowa).

O całej załodze Magicznego Domku wraz z autorką (Agatą/Gusią) czytam już od około czterech lat. I jest to tak naprawdę jeden z dwóch blogów, któremu jestem wierna od tak dawna. Autorka bloga opisuje przede wszystkim swoją codzienność uwiecznioną na pięknych zdjęciach, pojawiają się również wpisy związane z jej córeczką - Marysią, i (nie tylko) naturalnymi kosmetykami. Jednak najważniejsze dla mnie w tym blogu jest to, że czerpię dużo inspiracji zwłaszcza z wpisów poświęconych tematyce wnętrzarskiej. 

Blog Agnieszki jest właśnie drugim blogiem, który czytam od kilku lat. Historia autorki jest dla mnie dowodem na to, że można pokonać niepłodność i zostać mamą. Nawet dwukrotnie! Cenię u Agnieszki to jak cieszy się ze zwykłych, codziennych chwil.

DO UTRATY TCHU... ŻYJ, KOCHAJ, CZYTAJ!

Ola prowadzi bloga o stylu życia. Trafiłam do niej po raz pierwszy gdy szukałam w internecie informacji o tym, jak ... zabrać się za przemalowanie płytek, i po prostu zostałam. Na blogu odnajduję nie tylko inspiracje związane z wnętrzem, ale także mogę dowiedzieć o ciekawych książkach wartych przeczytania, a od czasu do czasu pojawi się jakiś przepis. 

BOCIAN DROGĘ ZGUBIŁ

Z autorką bloga - również Agnieszką - mamy dwie cechy wspólne: obydwie mamy to samo marzenie, które związane jest z pokonaniem niepłodności i pragnieniem zostania mamą. Druga cecha wspólna dotyczy książek. Znajdujemy się mniej więcej na tym samym etapie w życiu, i pewnie dlatego Agnieszka jest mi bardzo bliska.

PATRYCJA PRIN

Patrycję znam jeszcze z poprzedniego bloga. Jakiś czas temu wróciła z nową odsłoną i nowym blogiem, który jest związany typowo ze stylem życia. Bardzo lubię jej zdjęcia i teksty jakie zamieszcza na swoim blogu. Cenię ją za autentyczność, rzetelność i za to, że lubi nazywać rzeczy po imieniu.

To są blogi, które polecam Wam w chwili obecnej.
Są naprawdę warte uwagi, i jeżeli tylko macie chwilę, to zajrzyjcie tam koniecznie! 

Przeczytaj także

14 komentarzy

  1. Z Twojej listy znam "Make One Wish" no i oczywiście Agę z "Bocian drogę zgubił". Pozostałe też na pewno odwiedzę, bo mnie skutecznie zachęciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Postanowiłam przejrzeć polecenie pod wpisem Andrzeja i to był wspaniały krok! Dzięki temu mogę poznać wiele nowych i ciekawych miejsc. Lecę czytać tych, których polecasz! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też w wolnej chwili mam zamiar przejrzeć wpisy tam, bo można trafić na ciekawe blogi :)

      Usuń
  3. Oh, już lecę przeglądać blogi - wyglądają na bardzo inspirujące ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie.

      Usuń
  4. Zajrzę z miłą chęcią:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za wyróżnienie ;) Nie spodziewałam się i zrobiło mi się naprawdę miło.

    Uściski;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ proszę :)
      Myślę, że trzeba promować w internecie wartościowe blogi, a dla mnie taki właśnie jest Twój.

      Usuń
  6. Ależ niespodzianka! Uściski ogromne i cieszę się, że mogliśmy pojawić się w takim cudnym towarzystwie! :* Dziękujemy i pozdrawiamy z Magicznego Domku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Z całego serducha dziękuję za wyróżnienie! ♥ Bardzo się cieszę, że trafiłaś na ten wpis o malowaniu płytek, bo dzięki temu mogłam odnaleźć Cię w czeluściach internetu i rozgościć się na dobre! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogółem obecnie blogów jest bardzo dużo, więc czasami często jest trudno trafić na coś wartościowego :)

      Usuń
  8. Lubię takie akcje, bo można trafić na naprawdę świetne blogi i poznać wartościowe osoby. Idę zajrzeć do polecanych przez Ciebie osób. Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń


Facebook

zBLOGowani

zBLOGowani.pl

statystyki