PRZEPROWADZIŁAM SIĘ I PISZĘ TERAZ TUTAJ

Wiosna

09:53

Tegoroczny początek kwietnia nie jest czasem kiedy tryskam energią, niestety w tym roku dość ciężko przechodzę zmianę czasu. Ale to nic - wczorajszy dzień był... idealny! Pełen spokoju, bez pośpiechu, bez pracy i codziennych obowiązków. Przepełniony po brzegi rozmową i czasem spędzonym z Mężem, w miejscu, gdzie byliśmy podczas moich pierwszych przyjazdów na Żuławy. Uwielbiam to miejsce. Był spacer na bulwarze, pyszny obiad w nowo odkrytej przez nas restauracji, a w domu filmowy wieczór. Ktoś powie - nic nadzwyczajnego! Ale właśnie te wszystkie, drobne chwile wpływają w znaczący sposób na nasze poczucie szczęścia. Dla mnie jedno jest pewne - naładowałam wczoraj swoje akumulatory na cały tydzień!










Przeczytaj także

6 komentarzy

  1. Oj znam ten most - tym obok (kolejowym) jechałam niecały tydzień temu ;) Takie zwyczajne rzeczy czśto są lepsze od innych, nie wiadomo jakwymyślnych. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem zdecydowanie co czujesz. Zziana czasu też w tym roku mało korzystnie na mnie wpłynęła. Do dzis jestem niedospana. Ale wiosenna aura mi to rekompensuje:)
    ściskam Cię

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie również takie drobnostki sa najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że szybko wrócisz do siebie - ja akurat w tym roku nieźle to zniosłam.
    Fajny spacer, lubię wracać do wspomnień.

    OdpowiedzUsuń


Facebook

zBLOGowani

zBLOGowani.pl

statystyki